- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Další dvě nápravy, umístěné před kloubem trolejbusu, ale poháněné nejsou, takže na kluzké a vlhké vozovce se trolejbus snadno "zlomí" v kloubu a stává se neřiditelný" .. což je sice fakt, že na tom má vinu konstrukce, nicméně to nic nemění na faktu, že jezdí na galuskách a pak to podle toho vypadá.. Minulej rok jsem se bavil, když si trajf najel do zastávky a pak se snažil 5 minut vyjet (jen se mu protáčela náprava, paač na těch galuskách to klouzalo :-) )
...pokud jsou dobrý gumy s hlubokým vzorkem, tak se dá vyjet všechno...hladký gumy jsou dobrý pro F1...a ty bláboly o "starých" TR 14 jsou k smíchu - s hladkýma pneumatikama stojí stejně jako ty nové...a v Brně nejezdí jen kloubové trolejbusy......tak trochu nepochopitelný je systém, podle kterého se silnice za sněžení "upravují" - pokud sypač neprojede úsekem, kudy má jet trolejbus ani za 8 hodin od začátku sněžení, tak je to trochu nepochopitelné...ale je mi jasné, že za to nemohou silničáři, ale jejich vedení...
Je fakt, že poháněná jenom zadní náprava u kloubovýho trolejáku je slušná blbost. Ale to ,že se při kalamitě nejezdí, je vina hlavně SILNIČÁŘŮ. Pokaždý když v Brně napadne sníh, tak sou s kopcem na Vinohrady potíže, v novinách byl dokonce článek, že takových typických kopcovitých míst je v Brně asi pět (Nový Lískovec atd.). Takže nechápu jak je možný, že takovýhle známý problémový a hlavně strategický místa nejsou prohrnovaný přednostně a není jim věnována zvýšená péče.