- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
No dobře tedy, ale co s tím soudním rozhodnutím
Když třeba řidič je vinen že neviděl do zatáčky, nebo jen když nepředvídal!!!
Podloží nemůže za nic. Byla povinnost provozovatele atrakce zajistit bezpečnost. Na nezpevněném travnatém terénu ty špalky nepůsobí nijak věrohodně. Viděl bych za tím lenost (nechtělo se jim tahat s rozměrnějšími podkladovými panely), nebo snahu ušetřit.
Tak jest. Naprosto přesně a výstižně, lépe bych to nenapsal.
Za nahnuti může jedině obsluha, zajistit podpěry tak aby vyhovovaly danému podkladu. Na asfaltu by těch pár klacků stačilo, ale na travnatém terénu s bůhví jakým podložím? To je prdel že prý za to může podloží.
Absurdní argumentace: mohlo za to podloží.. Mohl za to přece ten ignorant, který atrakci postavil na louku a nezajistil roznesení tlaku na dostatečně velkou plochu. Každý autojeřábník by mu to vysvětlil. V iDnes také auta zraňují chodce,....
Nevím jak je možné, že se státní zástupce proti osvobozujícímu rozsudku neodvolal. Fakt nechápu.!!!!
Pravda je ale, že takováto atrakce by měla být postavena jen na zpevněném podloží. Předpis z bezpečnosti to jasně definuje i u autojeřábu a podobných zařízení.
Na hřišti se zpevněné podloží nedá očekávat ani náhodou, opěrné nohy atrakce měly být podloženy panelem nebo ocelovým plechem.
> Většinou měli naraženiny holení
Kdyby používali depilační krém, tak se jim nenarazí .
Holeň je část nohy. Ta, ve které je holenní kost. Takost je holenní neb patří k holeni.
A nemel by to podlozi nejdrive prohlidnou nejaky odbornik a teprve pak povolit postaveni atrakce?
Podle mne je tedy vina na strane mestskeho uradu, ze vubes na tom nevhodnem podlozi povolil tu atrakci stavet.
Pokud si myslíte, že máme málo úřadů, úředníků a papírování, pak ano. Udělejte si obrázek o tom, kolik různých atrakcí se pohybuje po ČR, na kolika místech ročně zastaví a spočtěte si z toho, kolik úředníků by bylo na něco takového potřeba, jaké zázemí by museli mít a kolik by to stálo. Výsledek by byl takový, že by to možná zabránilo jedné nehodě za padesát let a to ještě takové, kde není smrtelné zranění a podle dostupných informací ani zranění s trvalými následky.
Lidi si v první řadě musí uvědomit, že úřad ani úředník není strážný anděl, který může každému a ve všech případech zaručit bezpečnost. Když jdu na extrémní atrakci, musím si být vědom zvýšeného rizika zranění. Když nastupuju do letadla, musím si být vědom možnosti havárie. Když jdu do lesa, musím si být vědom rizika pádu stromu. Snahy o hledání osoby zodpovědné za každou událost, která se někomu nelíbí, jsou poslední dobou až chorobné.