Diskuze

Kraj chce vyhnat kamiony ze svých silnic, uspět může hlavně proti tranzitu

Po úzkých silnicích přes malé obce si s pomocí navigace řidiči kamionů zkracují cestu, nebo se vyhýbají placení mýta na dálnicích. Tyto praktiky se teď snaží stopnout Jihomoravský kraj. Nechce mít silnice, které sotva opraví, znovu rozbité.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Existuje rychlejší řešení než čekat téměř roky na značky.

Stačí na tyto zkratky pravidelně umisťovat celníky a kontrolovat a vážit kamiony.

Samy se zkratce vyhnou ;-D

0 0
možnosti

Když se otevřela dálnice z Brna k Mušovu, brečeli obchodníci z Pohořelic, že tam málokdo jede a nejdou kšefty. Pohořelice však měly klid. A tak to změnili - část dálnice Pohořelice na sever není už zpoplatněná a tak se jezdí stále mimo Pohořelice. Pohořeličtí neví co by chtěli! Zpoplatněnou nebo ne?Obchodníci nebo občané?

0 0
možnosti

Ale do Brna ten tranzit klidně naženou.Rv

0 0
možnosti

Jsem pro. Přál bych si to i v našem kraji. Nejlepší je když se pak potkají 2 obludy, to pak čekáte i čtvrt hodiny jestli jedna nespadne do pangejtu. Ostatní jsou jim úplně u zádele, hlavně když pan majitel ušetří na mýtném.

1 0
možnosti

Je to jako nalézt nějakou převratnou myšlenku, avšak starostové, které se o své obce řádně starají, tak to již mají. Ti ostatní, kteří by se jinde neuživili, těm to je jedno. Nicméně těm kterým to je jedno bych nechal za jejich mzdu tyto cesty opravit. Nevím, proč to již 10 či 20 let neplatí, vždyť již před 20 léty bylo pozdě.

1 0
možnosti

Nejdříve začneme vše převážet přes půl evropy tam a zpět. V důsledku toho se ucpou města a proto kamiony vyženeme na dálnice. Ty ale zpoplatníme tak, že kamiony začnou hledat objíždky, aby se to převážení přes půl evropy vůbec vyplatilo. Na to zareagujeme další regulaci, jako zakaz tranzitu - což ale znamená, že ten kamion musí někdo zastavit a ověřit kam jede. Což v důsledku znamená větší emise, jelikož během toho motor vychladne a rozjezd ekologický není...

5 1
možnosti

Ověřit kam jede? To jako koukne do mapy nebo se zeptá na cestu?? :-D

0 0
možnosti

P23e53t81r 26B42á82č54a

6. 3. 2018 9:00

Jsme opet u toho, stat D43 nikdo nemusel nic podobnyho resit.

2 1
možnosti

Ale D43 přeci nemá vůbec nic společného s tím, že kamiony jezdí po staré z Vyškova do Brna místo po dálnici!

1 0
možnosti

J58a33n 25Š96m15í81d71a

6. 3. 2018 8:45

Bezmála 30let po převratu a stále nemáme páteřní síť pro tranzitní silniční přepravu. Smutná bilance. Ve výsledku jsou tak obyvatelé ČR bráni jako nedobrovolní rukojmí tohoto nešťastně preferovaného způsobu dopravy. "Můžou za to komunisti!", ... a nebo neschopnost a ignorance postkomunistických "demokratických" vlád vůči svým občanům? Typicky po česku nedořešená záležitost.

2 1
možnosti

Četl jste článek? Ten je o tom, že si tranzit zkracuje cestu po okreskách tam, kde jsou dálnice, a obce začínají používat zákaz vjedu. Nebo záměrně píšete do diskuze příspěvek nijak nesouvisející s tématem?

0 0
možnosti

To je pochopitelně v pořádku.

Nicméně znám i jednu obec, kde moc volali po obchvatu. Nedívím se, doprava tam byla šílená, hlavní tah na slovensko.

V obci prosperovaly dvě hospody, penzion a benzinka.

Po otevření obchvatu se tak tak drží jedna hospoda. benzika je uzavřená a druhá hospoda taky.

0 0
možnosti

Kdyby otevřeli McDonald's tak tam mají fronty :)

0 0
možnosti

A obchodníci nebudou mít co žrát;-D

1 0
možnosti

tak je to spravne, tak to ma byt ;-D

3 0
možnosti