- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Stát se to v Japonsku, tak by museli nouzově rozšířit území místního hřbitova. U nás je hodinové zpoždění trochu samozřejmost, proto už vlakem pár let nejezdím. Ač je to k nevíře, tak i po D1 to mám rychlejší a nemusím nuceně na "přímém" spoji pořád přesedat do busu.
Společnosti jako ČD, ČP, ČNB a spol jsou zárukou kvality
ČD se naopak snažily a vypravovaly náhradní soupravy a operativně obracely vlaky uprostřed tras, aby se nějak jezdilo. Tak nevím, co by měly dělat víc..
Tak v Brně přejít na telefonické zabezpečení a ruční přestavování výhybek, to tedy výpravčím ani signalistům nezávidím.
Dělníci překopli kabely. Jistě, dělníci (tedy lopaty za stovku na hodinu), jsou viníky. Zatímco ti, co je na výkop poslali a nekontrolovali, aby "dělníci" nepřekopli kabely, jsou v pohodě. Za dvě stovky na hodinu.
A to nemají vedle Janov. Kabel bez spojení je odpad, tak šup sním do sběrny.
Pro ty je kabel odpad i se spojením.
Na tý vsi mají poslední dobou pořád nějaký problém!
Aby mohlo vzniknout nové, musí se staré zbourat.
Ne zbourat, ale opravit. 5. a 6. nástupiště se právě dělají nová. Nechápu to, když se neví, jestli se nádraží nebude náhodou stěhovat. Nebylo na nich vidět, že by byly nějaké problémy.
Asi mají vechtři vítr a musí trochu víc kmitat při ručním přestavování vekslů. Jinak to si Brněnské nádraží nezaslouží. Jako by těch problémů nemělo dost.
To už nejspíš Brňáci začli s pracemi na metru k novému nádraží
Nejspíš se na Moravě nevytyčuje, kdo by se s tím v těch parnách zdržoval
A neni to uz zacatek presunu nadru? :-)
Dejte inteligentovi do ruky krompac a uvidíte divy. Přeji pevný nervy.
Tam byla jistota, že něco překopnou. Otázkou bylo, kdy se to stane.