- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Palec ani nahoru ani dolů, sám jezdím MHD výjimečně cca 1x ročně a kazdej ať si jezdí čím chce ale proč by měla být v MHD WiFi mi prostě hlava nebere
Blíží se jaro, tak kašlete na blbé telefony a raději v šalině a z šaliny koukejte po hezkých holkách
K čemu je to jako dobré není lepší koukat třeba z okna a nebo si pořídit datovéj tarif když už potřebuji internet i v saline. Stejně to nikdy zluz z podstaty věci nebude dobře fungovat jelikož v tom routeru je stejně datová simka operátora a když se k tomu připojí 30 telefonu a stáhnou si aktualizaci tak to stejně nepojede
Zrušit 75% slevy na jízdné, resp. snížit slevu a bude i na lepší Wi-Fi i na platy řidičů...
To nejspíš ne. Slevu dopravním společnostem doplácí stát. Pokud její zásluhou začalo jezdit víc lidí, dopravní společnosti vydělají víc.
(Sice si taky myslím, že tahle sleva není rozumná věc, ale zrovna s penězi na wifi nesouvisí.)
Problem taky je, ze telefony naivne po pripojeni k wifi okamzite tuto udalost berou jako povel k zurivemu aktualizovani a zalohovani. Pak i kdyz clovek jede treba vlakem s dobrou wifi, tak jakmile se zacne 30ti lidem tohle dit, tak smula a wifi je v koncich. Jenze tohle je prakticky neresitelne, protoze uzivatel tomuhle zamezi velmi tezko (normalni uzivatel).
Nemusím mít v MHD wifi. Raději konečně začněte stavět nové nádraží!
Co to tady nacvičujete? Kdybyste opravdu jezdil vlakem, tak byste si nádraží někde daleko z ruky jisto jistě nepřál.
Mě se neotevřela ani přihlašovací stránka wifi. Je to šmejd :(
To jeste dneska nekdo pouziva verejny wifi? I kdyz ti co jezdi MHD asi ano...
Dal jsem Vám mínus, ale teď si říkám, že člověka, který se sám musí virtuálně poplácat po zádech, aby si posílil sebevědomí a ještě nějakou skupinu lidí ponížit, aby dal najevo svoji nadřazenost, je mi vlastně líto.
Myslím si, že místo wi-fi ve vozidle MHD by se mělo spíše investovat do zastávek. Navrhnout a sjednotit vizuální styl všech zastávek. Na každá zastávce šaliny by měla být on-line informace, kdy jede následující spoj. Měl by tu být alespoň minimální přístřešek s místem k opření. Vše pod kamerou a s tlačítkem tísně. Dále jízdenkový automat na kartu, mapa sítě veřejné dopravy a pokud nástupní ostrůvek, tak zábradlí, ať lidé neskáčou pod auta. O výšce nástupního ostrůvku, aby se do nízkopodlažních šalin nastupovalo skutečně bez-bariérově, ani nemluvě. Pokud toto chybí i na tak frekventovaných přestupních uzlech jako je třeba Pionýrská, tak je něco špatně.
> být on-line informace, kdy jede následující spoj. ... Dále jízdenkový automat na kartu,
Na každé zastávce???