Diskuze

Další problém s brněnským nádražím. Studie neřešila nákladní dopravu

Komise, která má vládě doporučit polohu nádraží v Brně, zastavila jednání. Hrozí totiž, že bude třeba za další miliardy stavět nadjezdy či tunely pro nákladní dopravu, kterou studie proveditelnosti takřka neřešila.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PS

P32e45t76r 13S42u52c17h34a20n

13. 5. 2018 10:49

A to se pořád nepočítá s MHD!!!!!!! Jak se tam k (Řece) nádraží lidi dostanou? Pěšky jako na ÚAN Zvonařka? Myslím, že se řeší hlavně přísun do kapes politiků a úředníků! Pro mě je nejlepší vyrianta: nechat nádraží tam, kde je! Sto let jsme to vydrželi, dalších sto let to ještě vydržíme!

2 1
možnosti
RC

na to ze se za 29 let postavily dva tunely a to jeste blbe se spuntem v Pisarkach se zda ze se zacne stavet tak za 100 let a to mozna.:-) jinak moderni nadrazi s nakladnim bych postavil u letiste spojene "brnenskym metrem" a stavajici nadrazi bych prebudoval na jihomoravske metro -regionalni vlaky.

1 0
možnosti
VM

V28í94t 90M83r10h96a53l

10. 5. 2018 12:24

Ani mě nepřekvapuje, že se opět nepočítá s nákladní dopravou v této stanici. Když mají velký vliv na přepravu majitelé silniční nákladní přepravy, mezi nimiž je mnoho politiků, není nic divného, že se jaksi ,,pozapomenulo" na to, že náklad se dá přepravovat i po železnici.

2 0
možnosti
PB

3/4 cestujících to zhorší dostupnost železniční přepravy.

Ohrožujete to nákladní dopravu.

VRT tam bude zajíždět do úvratě.

A strašně se na to spěchá a tlačí už 15 let?

Co je to?

Developerský projekt Jižní centrum ;-)

4 1
možnosti
OU
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti
IH

I38v44a18n 82H46o97l88a18s

9. 5. 2018 21:19

"O problémech s nákladní dopravou jsme při rozhodování o poloze nevěděli. Je to pro nás překvapení,“ řekl Hollan."

Sorryjako, ale problému s nákladní dopravou (likvidace samostatného nákladního průtahu) věděla už koalice Nádraží v centru v roce 2004, na jejíž myšlenky Žit Brno v tomto ohledu navazovali (ostatní brněnští zástupci SZ - Ander, Drápalová a další - o tom mluvili neustále).

4 0
možnosti
PB

Nákladní doprava a kapacitní výpočty pro osobní i nákladní dopravu JSOU součásti Studie proveditelnosti. Pokud někdo říká, že nejsou, tak Studii proveditelnosti asi nečetl. Nechť si tedy podívá Díl B2: Dopravně technologické řešení železniční dopravy. A rozhodně se nejedná o okrajovou kapitolu, ale o stěžejní téma. Vím, je v té kapitole mnoho vzorečků, samých čísel a schémat ... někoho by to mohlo odradit, prostě nezáživně čtení. Kapacitní výpočty se dělali jak pro variantu nového nádraží Petrov tak i Řeka, včetně alternativního napojení Chrlické trati. A to pro krátkodobý, střednědobý i dlouhodobý horizont s výrazným nárůstem jak osobní, tak nákladní dopravy. Ano, při modernizaci budou nákladní vlaky omezeny na úkor osobních vlaků a budou nabírat zpoždění v řádu minut. Ale právě ve variantě Řeka bude po celou modernizaci zachován alespoň jednokolejný průjezd přes současný nákladní průtah. Zatímco v modernizaci dle var. Petrov bude na nákladním průtahu dlouhodobá úplná výluka - křížení modernizované trati na Přerov s nákl. průtahem. Ano, každému z nás by se asi líbilo oddělení nákladní a osobní dopravy, například na dálnici D1, že ano. Ale kapacitní výpočty říkají, modernizovaný brněnský železniční uzel bude kapacitně vyhovovat a to v obou variantách. Dotazy? Studie proveditelnosti 2017, Díl B2.

6 4
možnosti
ŠF

Ďábel je skryt v detailu. Nahlédne-li projektant od zadavatele dopředu požadovaný výsledek, snadno sestaví vhodná východiska.

3 0
možnosti
BS

Kam se člověk jen podívá, tak neschopnost a plýtvání, často rozkrádání a tunelování, tak charakteristické pro polistopadový vývoj.

A protože o všem rozhodují politici (na místní, regionální a celostátní úrovni) a státní úředníci (často dosazení opět politiky), tak ta neschopnost začíná u nich.

Jak je vidět, tak se zřejmě do politických stran "cpou" neschopní jedinci, tak rádi se prohlašující za elitu národa, a pak demokratické volby na tomto stavu nemohou nic změnit.

Proto se všechny "demokratické" politické strany (a nejvíce ty "trvalky", které určovaly polistopadový vývoj) a "demokratičtí" politici tak ostře vymezují proti SPD, která má v programu osobní, hmotnou a trestní odpovědnost vrcholných politiků.

Odpovědnost politiků? Taková anarchie!!!

PS. Nejsem členem ani voličem SPD. To jen, abych předešel případným výpadům "demokratických" občanů.

2 4
možnosti
JZ

J57a68k54u34b 43Z31a45c26h

9. 5. 2018 11:47

Do jisné míry máte pravdu.. říká se, že kdo se neumí uchytit v oboru, jde učit (teď ale křivdím učitelům.. i když bohužel mezi nimi se tací taky najdou a pár jich znám osobně.. jinak ale učitele obdivuji za tu trpělivost s dnešní mládeží) nebo do politiky. Spousta politiků je neschopných, odtržených snad i od reality a bez pocitu odpovědnosti.

Nicméně k SPD... ta stále mluví o přímé demokracii a svobodě občanů... nicméně pokud s nimi člověk nesouhlasí, okamžitě ho blokují na jejich stránkách a diskuzích nebo mu jejich příznivci vyhrožují. SPD má k demokracii daleko.. natož to k té přímé. ;-)

2 0
možnosti
JM

J12u60r36a 63M39a65z85i60k

9. 5. 2018 11:32

A co na to říká Onderka? Neví někdo?

0 0
možnosti
JZ

J42a73k63u78b 62Z22a35c55h

9. 5. 2018 11:50

Někde je tu rozhovor s ním... samozřejmě v rozhovoru vyplývá, že za něj všechno šlapalo jak mělo ;-).. obecně.

0 0
možnosti
JM

J73u39r94a 95M78a31z44i40k

9. 5. 2018 11:26

Jo, Brňáci, co jste si zvolili a co si platíte, to máte. Cajzli mají jiné starosti, jak vyhnat nejvyššího a druhého nejvyššího, nějaké vaše nádraží a vaše peníze je vůbec nezajímají. Na nádraží byla vždy lampárna a tam se podávaly stížnosti už za komančů. Určitě tam někde ještě je.;-D

1 1
možnosti