- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čtese to pěkmě, ale jedno k tomu musím podotknout: Když říkáte "Úplným tabu by do budoucna měly být levné vyloučené lokality", měli byste použít recept Čunek, a z velkých částí Brna by se staly komfortní čtvrtě.
Vidím to na Zbrojovce. Mnoho roků se čeká na územní rozhodnutí a stavební povolení. Kdo to brzdí ? Já se odstěhoval z Brna v roce 1995. Drahé a nedostupné bydlení.
A proč musí Brno stále růst? Není lépe budovat satelity? Kolik vlastně přijíždí lidí do Brna do práce?
To je řeč o Brnu? Vždyť to sedí na osm z deseti měst.
no, problémy popsali, ale kde je návrh řešení? Ano, každý by chtěl mít město posazené v jednom obrovském parku, s vyřešenou dopravou, do práce 10 minut pěšky a bydlení za hubičku
Zakopat koleje pod zem. Celé Brno je od severu k jihu rozříznuto téměř nepřekročitelnou železnicí, která navíc okupuje ohromné plochy i v centru města. Veškerá pěší i automobilová doprava je tak soustředěna jen do několika málo podjezdů a doprava denně kolabuje.
Pokud by se zeleznice zakopala pod zem, tak na jejim miste by zcela jiste nepostavili komunikaci pro automobily. Snaha je auta z centra dostat pryc, ne stavet uvnitr mesta dalsi silnice.
Člověk nemusí být velký odborník, aby něco podobného neviděl. A co se týče doktorů a zubařů, tam to bylo cílené, aby jich byl nedostatek, protože doktoři měli pořád málo.
Dnes se obvod prodává za 2-3 miliony. Což ale ten obvoďák vydělá za chvíli. Neznám chudého obvoďáka.
Jak to bylo cilene? Schvalne studovalo malo studentu? Nebo po studiu a atestaci sedeli doma, misto aby si otevreli ordinaci, protoze meli malo?