- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
novy nadrazi bude mozna za 150 let, takze je urcite fajn, ze se to stavaji opravi a zlepsi ...
Ale pokud to nové nádraží bude postavené tak jak je v plánu, tak ty nové pokladny a zázemí pro železničáře bude zbytečná investice. Ale asi má nájemce lepší informace, jinak by se do toho nepouštěl.
Tak ono by to chtělo hlavně tak na 2-3 dny zavřít, pustit tam partu uklízeček a pořádně to vydrhnout.
Je fajn, že se po letech zase něco zlepší pro nás cestující k lepšímu, ale hlavní problém to stejně neřeší. Nové nádraží už mělo a mohlo dávno stát.
Historická stavědla z 19. st měla být zbourána, ale nebudou protože "plomba" od památkářů, studie proveditelnosti diametru se odkládá na neurčito, dobře že to nádraží obnoví, vidím, že se bude používat tak nejméně 50let, nebo dokud nenahradí zastávka hyperloopu.
Myslím, že v článku chybí podstatná informace, že pronajimatel současného hlavního (horního) nádraží a jeho okolí - společnost Brno New Statation Development (BNSD) - se ve smlouvě zavázala, že bude do oprav do roku 2040 (kdy ji končí nájemní smlouva) investovat alespoň 250 mil Kč. Z článku tedy vyplývá, že tuhle podmínku by už letos mohla skoro celou splnit. Kéž by ve vestibulu přibyly aspoň jezdící schody do podchodu. Co na to památkáři? Mohou být?
jen doufam, ze se pamatkari boud denne chodit divat na ty vyhybky jak jsou pamatne a uzasne. Protoze nikdo jiny o to ani neskrtne. Celou tu Starou Ameriku zborit. Je o strach se na to jen divat.
Ok v dobe rušení a stavby noveho nadrazi Šalingrad to dava smysl i kdyz s tim tempem nez se rozhodne o novem na jinem místě stavajici jeste pár desitek let poslouží
Možná to znamená,že nádraží zůstane navždy zde a nikam se stěhovat nebude.
"Další plány má BNSD s Malou Amerikou a pozemky na bývalém uhelném nádraží, které se po přesunu starého nádraží k řece ještě zatraktivní.
Jakém přesunu?
Tím, který je schválený a konečně by přinesl normální moderní nádraží včetně příjezdu autem, parkování, jak je normální ve vyspělém světě? V návaznosti na to novou čtvrť a výstavbu v jedné z nejzanedbanějších částí města? Ještě to nechat naprojektovat a postavit Rakušáky s jejich zkušenostmi a rychlostí při přestavbě Hauptbahnhofu a bylo by to skoro dokonalé...
Ten kdo si pamatuje brněnské nádraží před 50 lety, musí být ze současného stavu hodně zklamán. Je to hrůza.
Je to tak, nejvíc mi tam chybí ty otočné válce s nalepenými jízdními řády, ty jsem jako děcko miloval.