Diskuze

Na brněnském nádraží se chystá obnova vstupní haly za dvě stě milionů

Zatímco na výměně zabezpečovací signalizace na brněnském hlavním nádraží se usilovně pracuje, s historickou výpravní budovou se zatím na první pohled nic moc neděje. Nájemce čeká na povolení, aby začal s obnovou vstupní haly. Skončit s ní chce ještě letos.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PV

novy nadrazi bude mozna za 150 let, takze je urcite fajn, ze se to stavaji opravi a zlepsi ...

4 0
možnosti
MS

Ale pokud to nové nádraží bude postavené tak jak je v plánu, tak ty nové pokladny a zázemí pro železničáře bude zbytečná investice. Ale asi má nájemce lepší informace, jinak by se do toho nepouštěl.

0 0
možnosti
JK

J74a55n 82K31o65ř43á15n

24. 1. 2019 9:41

Tak ono by to chtělo hlavně tak na 2-3 dny zavřít, pustit tam partu uklízeček a pořádně to vydrhnout.

0 0
možnosti
TN

Je fajn, že se po letech zase něco zlepší pro nás cestující k lepšímu, ale hlavní problém to stejně neřeší. Nové nádraží už mělo a mohlo dávno stát.

3 3
možnosti
JK

J82a56n 47K91u16d40e39r56a

24. 1. 2019 9:13

Historická stavědla z 19. st měla být zbourána, ale nebudou protože "plomba" od památkářů, studie proveditelnosti diametru se odkládá na neurčito, dobře že to nádraží obnoví, vidím, že se bude používat tak nejméně 50let, nebo dokud nenahradí zastávka hyperloopu. 8-o:-/;-(

0 0
možnosti
PB

Myslím, že v článku chybí podstatná informace, že pronajimatel současného hlavního (horního) nádraží a jeho okolí - společnost Brno New Statation Development (BNSD) - se ve smlouvě zavázala, že bude do oprav do roku 2040 (kdy ji končí nájemní smlouva) investovat alespoň 250 mil Kč. Z článku tedy vyplývá, že tuhle podmínku by už letos mohla skoro celou splnit. Kéž by ve vestibulu přibyly aspoň jezdící schody do podchodu. Co na to památkáři? Mohou být?

1 0
možnosti
JR

jen doufam, ze se pamatkari boud denne chodit divat na ty vyhybky jak jsou pamatne a uzasne. Protoze nikdo jiny o to ani neskrtne. Celou tu Starou Ameriku zborit. Je o strach se na to jen divat.

0 6
možnosti
MK

Ok v dobe rušení a stavby noveho nadrazi Šalingrad to dava smysl i kdyz s tim tempem nez se rozhodne o novem na jinem místě stavajici jeste pár desitek let poslouží

0 0
možnosti
VP

Možná to znamená,že nádraží zůstane navždy zde a nikam se stěhovat nebude.

4 0
možnosti
TK

"Další plány má BNSD s Malou Amerikou a pozemky na bývalém uhelném nádraží, které se po přesunu starého nádraží k řece ještě zatraktivní.

Jakém přesunu? :-P

3 0
možnosti
TN

Tím, který je schválený a konečně by přinesl normální moderní nádraží včetně příjezdu autem, parkování, jak je normální ve vyspělém světě? V návaznosti na to novou čtvrť a výstavbu v jedné z nejzanedbanějších částí města? Ještě to nechat naprojektovat a postavit Rakušáky s jejich zkušenostmi a rychlostí při přestavbě Hauptbahnhofu a bylo by to skoro dokonalé...

4 3
možnosti
JF

J32i68ř50í 55F33o32g20e77l

24. 1. 2019 7:31

Ten kdo si pamatuje brněnské nádraží před 50 lety, musí být ze současného stavu hodně zklamán. Je to hrůza.

1 1
možnosti
TK

Je to tak, nejvíc mi tam chybí ty otočné válce s nalepenými jízdními řády, ty jsem jako děcko miloval. ;-D

20 0
možnosti