Diskuze

Levný elektromobil bude, tvrdí ekologové. Čísla ale věští z koule

Slovo „levný“ je ve světě elektromobilů poněkud relativní pojem, ale většinou je tam vnímána hranice zhruba 25 tisíc euro či dolarů. Ekologové tvrdí, že taková auta můžou vyrábět i evropské automobilky a dosáhnout přitom i zisku. Problém je, že počítají z čísly, které neodpovídají realitě.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
HO

Tady se pořád točí loterie s cenami ale co ta velká skupina lidí, která nechce auto na baterky ani kdyby bylo zadarmo, protože na jejich použití se prostě nedá využít.

3 0
možnosti
Foto

Ta velká skupina, která nebude chtít nové auto na elektriku po tom, co se přestanou vyrábět auta s pístovými motory bude mít pak dvě možnosti. Buď si elektromobil koupit a pokusí se ho pro svoje možnosti nějak využít a nebo ne. Většina té velké skupiny si elektromobil koupí a bude s ním spokojena.

0 4
možnosti

Levne EV jeste neznamena pouzitelne! Rodine EV se aktualne pohybuje okolo 1,5 milionu. A nakupni taska do prace a okolo komuni...proc ne, ale za 25tis euro? Kdo da vic?

1 0
možnosti
Foto

EV budou stát tolik, za kolik je budou lidi kupovat. Levnější nebudou, ale ani dražší.

0 0
možnosti
Foto

Celý problém je v předražené Evropě. V článku se píše, že ID.4 se v Číně dá koupit od 450tis., ID.3 pak od 370tis. Pokud by VW za tyto ceny prodával i zde, v Evropě, bylo by po problému a čínská auta by zde neměla šanci. Ale samozřejmě, pokud zde ID.3 nestojí 370tis. ale milion, tak pak všichni mlsně okukují čínské MG či BYD za 750tis. A i za tuto cenu MG vydělá a EU kasa dostane svůj díl na clu. A zde je právě ten "zakopaný pes" - kasa EU a zdanění Evropy obecně. V EU vyráběná auta se hojně vyváží za oceán a v USA stojí klidně polovinu toho, co zde. V Číně vyrobené auto za 250tis. se po dovozu do EU prodává za 700tis. Co je ten rozdíl? Zisk importéra určitě ne.

1 0
možnosti
PD

Vw stojí v Číně třetinu ceny proto, aby se tam vůbec prodával a jeho cena je dotovaná předraženou cenou spalovaku prodávaných v Evropě. Za čínské ceny v Evropě nikdy prodávat nebude

1 0
možnosti
PD

To sliboval už Zápotocký, ze pomeranče budou stát tolik, co brambory. Samozřejmě, že elauta se cenově přiblíží spalovakum...když ty spalovaky zdrazime kvůli euro 15 a ještě jejich cenou budeme dotovat cenu El aut

0 0
možnosti
HO

Auta na baterky jsou skoro ve všem ideální až na jeden problém a to je akumulátor. Což je úplně stejné jako před sto lety....

3 0
možnosti
JD

J58a88n 80D92l44o44u51h98ý

20. 9. 2023 7:59

Hlavní problém je doba běžného nabíjení

0 0
možnosti
ID

I37v73a71n 37D55í24t66ě

18. 9. 2023 20:08

...počítají z čísly, které neodpovídají realitě...

Správně: počítají S čísly, KTERÁ neodpovídají realitě.

Dal to nečtu... Když neumíte sesmolit krátkou holou větu bez 2 chyb, jak kvalitní může být asi obsah článku? Na skladníka ve sroubarne dobrý, na 'redaktora", kterého živí slovo, naprostá tragédie...

0 0
možnosti
MZ

Hranice levného elektroauta je max 16 000 E .

0 0
možnosti
OF

Počìtají Z čísly? To už vám píší články absolventi pomocné školy?

1 0
možnosti
ID

I60v65a14n 70D23í44t48ě

18. 9. 2023 20:24

Kdyby jen Z čísly:

počítají S čísly, KTERÁ neodpovídají realitě.

0 0
možnosti
JH

J46a98n 49H94r34u37b21e68š

18. 9. 2023 15:32

Stejně tak můžou slibovat třeba že Kristus přijde a promění vodu ve víno.

1 0
možnosti