- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Sdilena auta v dnesni dobe jsou takova Covid banka. Tam si sedne nekdo, kdo to ma a ono se to hezky rozleze do interieru a klimatizace, kde to ceka na sdileni.
To je tak, když politici v médiích tvrdí, že dělají něco pro lidi, ale ve skutečnosti je to výhodné jen pro developery, a ti z nezištné vděčnosti nezapomenou na "malý" sponzorský dar pro politiky (malé překvapení třeba v krabici vína).
A proč je to na rodinu, mělo by to být na občana, každý občan přece může mít své vlastní auto. Takže zase omezování jako u jiného článku nedávno zde, kdy se taky lidé bouřili kvůli rušení parkovacích míst.
Na jednu stranu všichni brečí, že se prodá o nějaké procento méně aut a modlí se za to, aby se každý rok vyrobilo a prodalo aspoň o 10% více aut. A pak vymýšlí, jak vlastnictví auta co nejvíce lidem znepříjemnit. Měli by si vyjasnit priority.
Jak je něco sdílené, skončí to ve stavu permanentního rozkladu - Zkušenosti se třemi sdílenými elektrokoly.
nemusí být jen elektrokolo,stačí se podívat zpět do socíku,všech =nikoho=nikdo to neudržuje a každý se k tomu chová jak se chová
Sdílená ekonomika je levičáský blud ,neomarxismus a snaha znovu vracet lidi ke komunismu
sdílené služby jako uber v podtstaě vubec sdílené nejsopu je to standarní podnikání,stejně jako airbnb a se sdíálením to má pramálo společného
sdílení auto fungovat nemůže a nebude
představte si že by si 8 lidí koupilo dohromady 1auto za svoje prostředky a za svoje prostředky jej mělo opravovat,ono stačí to jaký je problém třeba s bytovým fondem a v podstatě sdílenými společnými prostrory
Když jsem se v r.1997 stěhoval do Bratislavy bylo u domu se 48 byty 12 parkovacích míst a dalších asi 15 za domem. Než jsem opustil Evropu navštívil jsem to okolí ještě jednou a počet parkovacích míst byl pořád stejný. U domu v Praze, kde bydlí syn parkují všichni obyvatelé podle silnice. Zdá se mi, že zodpovědní úředníci stále nepočítají s tím, že ve 21.století prakticky každý jezdí do práce autem.
Ne, prakticky každý opravdu nejezdí do práce autem. Že je to jak rakovina rozšířená choroba zrovna v nějakém vašem paneláku naležato je druhá věc.
sdílená auta, tomu se dřív říkalo půjčovna aut?
S par odlisnostmi ano, napr. tam neni nikdo, kdo by vam vuz predal a pri vraceni po vas skontroloval. V normalni pujcovne vam taky auto predaji umyte a vycistene (interier) po predchozim zakaznikovi, coz u sdilenych obvykle nehrozi.
Nemuset dělat moc parkovacích míst - sen každého developera.
V okolí firmy vzniklo v posledních letech mnoho nových projektů, mnohé ukazují že kde je vůle je i cesta některé bohužel ukazují jen snahu delelopera tak na 100 a více procentní zisk.
Například dům co se mi líbí má podzemní garáž pod celým objektem a na povrchu jen menší část parkovacích ploch i tak je počítáno s 2 místy pro všechny byty a dokonce 3 místa pro 5+1 byty, k domu vede široká silnice, jsou zde sklepy atd.
Zde popsaný případ mi spíš připomíná druhou variantu, do domu se nacpali samé malé byty k tomu jen pár parkovacích míst a aby se neříkalo že developer si jen nastil kapsu tak se to schová za ekologii.
navíc sharevaná vozidla jsou spíš ke zlosti než radosti,vzuhledem k tomu ka funguje vše co je společné a jak dopadl socík se pořád divím že někdo vidí budoucnost ve sdílení věcí
dopad je jesný,co není moje o to se nestarám nebo se tomu chovám naprosto nevybíravě,ergo je pak servis a udržování podobné věcí dražší a navíc sharing = omezení pro mne