- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
By me zajimalo o kolik je ten xenon drazsi .... v realu je o neco drazsi ta vybojka a jeste tam musi byt zapalovaci modul a davaji tam i jednoduchou "ridici jednotku".
Kdyz se divam do ceniku, tak na nove oktavky ty xenony stoji komplet tak 5-6tisic kazdy .... mozna v tom meni ridici jednotka za cca litr. Pak jeste cidla urovne dopredu a do zadu, to je po litru a bud to nabastlit na stavajici ramena nebo je vymenit za ramena s dirkou pro cidlo urovne ..... jako do 15ti tisic se clovek musi vejit a ma to origo ..... priplatek 25 z vyroby je fakt fasismus.
Kazdopadne pokud se zbavili ridici jednotky, serv ve svetlometu, cidel urovni atd .... tak je 10k priplatek taky celkem smesny .... navic od obycejneho svetlometu to ma uz teda jenom navic tu vybojku a zapalovaci modul za par korun ... mozna je tam navic ta cocka, ktera nevim, jestli se dela uz seriove i pro halogen, pokud ne tak je to blbe ... jinak bych si je tam dobastlil radsi sam:)
Jojo, problém je že nepoznáš, že za tebou jede šetřílek, co si koupil do světel s čočkou čínskou náhradu. Nemá autonivelaci,... Policajti toto vylepšení neřeší, STK také ne a po republice nám jezdí ty co nás oslňují
vždycky mě rozesměje ten "dobře informovaný zdroj ze zákulisí", nebo "zdroj blízký dobře informovaným kruhům" - zkrátka jak kulantně napsat, že se jedná o drby, ať už je článek o čemkoli. Takovým "zdrojům" a článkům přisuzuji velmi malou věrohodnost.
Je to zcela normální označení zdroje, který nemůže být jmenován. Netřeba dělat ze všeho aféru mistře.
Takž hňup co si naloží něco do kufru a bude líný nebo hloupý potočit kolečkem na snížení světel , nyní bude ohrožovat provoz xenony.
Mají udělat pořádná LED světla a k tomu polarizační filtr. Jeden na reflektorech, druhý pootočený na předním skle. A můžeme svítit bez přepínání dálkových a tlumených světel.
polarizacni filtry jsou celkem nanic, protoze uz bylo x krat prokazano, ze neni sance prijmout patricnou normu, primet veskere vyrobce k jejimu respektovani a obmenit veskery vozovy park. Si vem, ze blby polarizacni filtr k na brylich nebo na objektivu fotaku je zalezitost tisicovky. Ty ho potrebujes na celem celnim skle, to je 30 tisic plus minus. A vsichni vime, jak moc je celni sklo auta spotrebni material. Po 4-5 letech na vymenu. Pak staci jeden trouba, co si rozbije svetla a da tam nejaky neorigo dil bez polarizacniho filtru a vsichni majitele s high tech celnim sklem budou oslneni.
Svet se neni ani schopny domluvit, ze vsichni budeme jezdit vpravo a ty bys chtel, aby dodrzovali jeste i normu na polarizacni filtry, kdyz uplne postaci soucasna dalkova/tlumena svetla.
davam je do vsech aut, s kterymi jezdim, protoze maji o poznani vyssi svetelny tok nez klasicka H4. Nevyhoda: Nightbreaker vydrzel tak 6 mesicu, soucasny Nighbreaker Plus by mel vydrzet vic. Cena je srovnatelna s beznymi halogeny, pokud si clovek da praci a najde si dodavatele na internetu, tak stoji 2 kusy H4 Nightbreakeru Plus 15 eur. Technicky vzato je zakazano michat dohormady na jednom aute 1 obycejnou H4 na jedne strane a Nightbreaker na strane druhe
kde je psáno, že nemůžeš mít na autě žárovky různých výrobců ? H4 Ngb je pořád jen H4, že svítí víc je fajn (sám používám), ale i žárovky různých výrobců svíítí různě..
"Okem to poznáte, ale jen pokud máte srovnání".
No tak to snad platí i u halogenů. Že svítí hůř zjistíte až při srovnání s xenony. Pokud jste na ně ale zvyklí a nesrovnáváte, tak to nevidíte jako vadu.
Nabízí se otázka, jestli tohle není jen takový "kočkopes" kdy za méně peněz budete mít jen "trochu" xenony.
Tak v dešti za tmy je rozdíl mezi xenonama a halogenama propastnej, srovnání opravdu NENÍ potřeba.
OT: Jaké zkušenosti máte s žárovkami Osram Night Breaker plus. Jsou dobré? Podle recenzí jsou vynikající.Díky
Dával jsem je rodičům do Škoda Fabia s Bi-Halogenovými světlomety, které s normálními žárovkami svítí poměrně špatně a žárovky často praskají. Vyzkoušel jsem před nimi i Phillips VisionPlus a řekl bych, že oba zdroje jsou srovnatelné. Mají o něco bělejší světlo, takže neunavují tolik oči a hlavně je i ve špatných světlometech znát nárůst světelného výkonu. Životnost je také delší, takže byť jsou o něco dražší, tak se dle mého vyplatí zainvestovat, obzvláště, když jezdíte často za tmy. Chvíli jsem je měl i pro dálkové světlo ve svém autě, kde potkávací funkci mají xenony. Svítily dobře, ale v přímém porovnání s xenonem byl menší světelný tok samozřejmě znát. Co se týká halogenů, tak za mě doporučuji.
Když v 60. letech přišly první halogenové žárovky, sepisovali motoristé petice za jejich zrušení z důvodu obrovského oslňování protijedoucích vozů. Obecně jde o to, že se dnes jezdí mnohem rychleji, než kdysi a obyčejné, či halogenové žárovky pro dnešní provoz přestávají stačit. Ve vyšší rychlosti musí řidič vidět ostřeji, lépe rozeznávat barvy a hlavně vidět mnohem dál. přijde doba, kdy i xenonová světla budou pokládána za standart a nejméně oslňující zdroj, protože se zdroje budou dále vyvíjet. Nevím, co přijde po LED, ale něco určitě
Jaké pak rychleji. Je povolena max 90-ka? Je, tak jaké pak rychlejší. To jen trotlové ukájejíci si své ego jezdí rychle nad povolenou rychlost a pak dopadnou jak ten dnes kolem Loun
Xenony mám již na třetím autě, z toho to poslední natáčecí a už bych nic jiného ani nechtěl! Protijedoucí origo xenony neoslňují víc jako Fabia I nebo umělci s dodo výbojkami.
tak auta která hlavně oslňují xenony jsou SUVéčka