- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyby žil pan Laurin a Klement, museli by vám pane ministře nafackovat.
Nšmci BYLI vždy jejich úhlavní nepřátelé a to je hnalo v podnikání za partnery uznávanými do Francie. Českosovensko si tehdy mohlo vypůjčit v západním světě prachy na modernizaci Škodovky a nechat si namontovat nové moderní linky třeba od Frantíků a vyrábět (protože byl v Škodě skvělý vývoj) Škodovky s motory a převody odkudkoli z Francie i Německa.
Dnes jdou tedy z Boleslavi zisky do Německa a Česku zůstávají jen DANĚ, Mnohem hůř dopadly jiné podniky jako SONP Kladno a všechny ostatné. SONP se prodalo za cenu šrotu Německé konkurenci a ta vše kovové odvezla a zůstaly jen ruiny.
Mohl bych tak psát mnohem dál, ale smět o tom psát bude dovoleno tak za 70-90 let. O výstavbě bytů (byť dnes primitivních) raději nepsat.
Nevěřili byste.
Škodovka je dost drahá. Vůbec by nevadilo, kdyby zlevnila. Když jsem si před pár lety kupoval nové auto, tak jsem prostě po Škodovce sáhnout nemohl. Konkurence nabázela zajímavější produkty.
škodovka nestíhá vyrábět, proč by měla zlevňovat
VW si se Škodou může dělat co chce, protože není žádná páka to změnit. Nechápu tyhle kecy.
Chtěl bych redaktory požádat, zda by mohli už konečně přestat s tím, že na konec každého článku píší co je Škoda zač, kde a kolik toho vyrobila a podobné plky - čtenáři opravdu nejsou úplný jelita aby se jim to muselo pokaždé připomínat, už to opravdu dávno víme. Děkuji.
Octavia už je dostatečně low, stačilo by jenom snížit cenu.
Proč? Nestíhá vyrábět, tak proč snižovat cenu?
Já měl za to, že Škoda je lowcost. Něco mi uniklo? Snad krom kokodáka a superba tam není použitelného zhola nic.
VW teď hodně řeší ceny nových Dacií a jejich rostoucí podíl na trhu.
Fabia začíná na 300 tisících, několik modelů Dacia na 200.
Tak mě přijde, že by mohla být Fabia i Octavia levnější. Jsou předražené, taky protože mají vysoké náklady na zaměstnance. Možná se Škoda sama považuje za prémiovou značku, ale asi by opravdu mohla být úspěšnější v středním a nižším středním segmentu.
Srovnávat se s VW nemá smysl. Ten tah koncernu je logický. Ve Škodovce ale tuší, že si nebudou moct každoročně říkat o taková zvýšení mezd a bonusy, a to se jim nelíbí.
Tak at udelaji low cost z VW? To ma v nazvu "lidove vozitko" davalo by to smysl :) a i jejich byznys plan by se splnil.
Když vidím poslední dobou Passaty, tak už tam jsou dávno.