- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bohuzel tomu tak bylo i v Cernobylu a Fukushime.
Zbyva jen doufat ze se vyhne Dukovanum i Temelinu.
Tak to je objev vhodný na Nobelovku...
V autech jezdí lidé a taky je řídí. Takže nic překvapivého. Až budou všechna auta kybernetická, pak bude kybernetický faktor zodpovědný za 100% nehod.
Tak to je celkem jasny ne.
Konkretne skodovkari jmenovite Fabie 1,2 a Octavie 1,2 jsou uplny vykvety na silnicich, Fabie 1 je top, to snad neni jedine pripad kdy by za sebou netahli kolonu aut.
Jinak co na to poslanci a autoskoly? Porad je nechame poustet vsechny do provozu?
Zajimalo by me, co vsechno se skryva pod temi 65% "nespravneho zpusobu jizdy".
U podobných článků je vždycky v diskuzi spousta příspěvků o tom, jak denně vidí desítky lidí dělat to či tamhleto, telefonovat, jezdit 200 km/h a nevím co, no člověk z toho má pocit, že na našich silnicích se odehrává úplný armagedon.
Já vám nevím, z těch diskuzí mám pocit, že ta nehodovost na našich silnicích je vlastně neuvěřitelně nízká. A překvapivě asi nevnímám tak dramaticky ten armagedon, protože mi přijde že těch lidí co jedou přes GPSkových 130 na dálnicích je úplné minimum.
Pokud sledujete provoz a nesnažíte se hledat chyby na ostatních, je jasné, že ten armagedon nevidíte - to je jen o vlastním psychickém nastavení.
Já taky žádný armagedon nevnímám.
Nepozornost, nesledovani provozu, nevenovani se rizeni a jizde. Jako vcera ten madarskej kamionak. Na dalnici zuzeni, cestari, prace na silnici. Predemnou tento kamion a jeste jeden. Pravy pruh stazen do leveho. Prvni kamion prejel do leveho ja za tim druhym taky a trosku sem zpomalil at ma v klidu odstup a muze se zaradit. A on porad v pravem. Rikam. Sakra co dela to to nevidi nebo co?? Pak sem uz zacal i troubit protoze porad nemenil smer. No jasne ze to strhnul tesne pred nima az kdyz najel na ty retardery co mivaji polozene pred zuzenim. Pekne je preskakal a jel si v klidu dal. Kdyz sem jo objizdel.... tak jasne. Telefon v ruce a tukal do mobilu. A ja uz si v hlave prehraval jak volam 112, hlasim nehodu a uz sem koukal na kterym sme kilometru abych jim rekl kam maji prijet. Nastesti to dopadlo vlastne dobre.
Specialne pro ridice kamionu je Cesko raj. Zadne omezeni doby jizdy, minimum kontrol, zastavit lze skoro kdekoli, a pokud maji zaplacene myto, prakticky se nemaji ceho bat.
Diky tomu je kazdy den minimalne jedna nehoda kamionu s uzavrenou dalnici.
a za celych 100% muze lidsky faktor... neni nahodou cast te nepozornosti take dana neustalym sledovanim tachometru pro pripad, jestli nahodou neni nekde nejaky zabukar nebo skryty radarovy automat na penize?
prosím vás tenhle nesmysl o neustálém sledování tachometru už si nechte..taková obehraná písnička a k tomu zcela nesmyslná..to i vám musí být jasný, že to je blbost. Každý minimálně schopný řidič, umí udržovat nastavenou rychlost +/- 5 km/h jen pocitem. A to buď polohou nohy na pedálu a nebo i sledováním okolního prostředí a to i bez sledování tachometru. Pokud vy to tak nemáte, jste asi vysoce podprůměrný řidič. A pak i kdyby se na něj jednou za minutu podívali...tak podívat se na tachometr je otázka desetiny sekundy. To máte to samé, jako se máte dívat do zrcátek a sledovat provoz i za sebou. Nebo chcete nadávat, že je špatné neustále se dívat do zrcátka? což zabere taky ani ne sekundu?
Zhruba před měsícem jsem měl takové měsíční období, kdy jsem nedostal na křižovatce celkem čtyřikrát přednost. A z druhé strany úplný nezájem, klid a pohoda:-). Pak jsem asi čtrnáct dnů přijížděl ke každé křižovatce s nohou těsně nad brzdovým pedálem, abych mohl okamžitě zabrzdit.
Aktuálně se to trochu zlepšilo, ale asi jak přišlo teplo a jaro všichni byli někde na pláži:-). Obecně bych řekl, že ta uvolněnost za volantem narostla.
Sakra to je novinka . A na to studovali vysokou školu ?