Diskuze

Lidský faktor může za 99 procent nehod, potvrzují čeští experti

Již deset let působí v České republice výzkum dopravní bezpečnosti Škoda Auto. Za celou dobu prozkoumal 1048 dopravních nehod vozidel značky Škoda, 99 procent z nich zavinil lidský faktor.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VV

Bohuzel tomu tak bylo i v Cernobylu a Fukushime.

Zbyva jen doufat ze se vyhne Dukovanum i Temelinu.

0 0
možnosti
JK

Tak to je objev vhodný na Nobelovku...:-P

1 1
možnosti
JH

V autech jezdí lidé a taky je řídí. Takže nic překvapivého. Až budou všechna auta kybernetická, pak bude kybernetický faktor zodpovědný za 100% nehod.

3 0
možnosti
PB

P89e24t29r 19B24á73č96a

6. 6. 2018 17:02

Tak to je celkem jasny ne.

Konkretne skodovkari jmenovite Fabie 1,2 a Octavie 1,2 jsou uplny vykvety na silnicich, Fabie 1 je top, to snad neni jedine pripad kdy by za sebou netahli kolonu aut.

Jinak co na to poslanci a autoskoly? Porad je nechame poustet vsechny do provozu?

1 4
možnosti
JM

J45a56n 12M88a92l64ý

6. 6. 2018 17:55

Myslíte jako že to nevalí 140 tam kde je 90 jo?

0 0
možnosti
MH

Zajimalo by me, co vsechno se skryva pod temi 65% "nespravneho zpusobu jizdy".

0 0
možnosti
RH

U podobných článků je vždycky v diskuzi spousta příspěvků o tom, jak denně vidí desítky lidí dělat to či tamhleto, telefonovat, jezdit 200 km/h a nevím co, no člověk z toho má pocit, že na našich silnicích se odehrává úplný armagedon.

Já vám nevím, z těch diskuzí mám pocit, že ta nehodovost na našich silnicích je vlastně neuvěřitelně nízká. A překvapivě asi nevnímám tak dramaticky ten armagedon, protože mi přijde že těch lidí co jedou přes GPSkových 130 na dálnicích je úplné minimum.

8 0
možnosti

Pokud sledujete provoz a nesnažíte se hledat chyby na ostatních, je jasné, že ten armagedon nevidíte - to je jen o vlastním psychickém nastavení.

Já taky žádný armagedon nevnímám.

3 0
možnosti

Nepozornost, nesledovani provozu, nevenovani se rizeni a jizde. Jako vcera ten madarskej kamionak. Na dalnici zuzeni, cestari, prace na silnici. Predemnou tento kamion a jeste jeden. Pravy pruh stazen do leveho. Prvni kamion prejel do leveho ja za tim druhym taky a trosku sem zpomalil at ma v klidu odstup a muze se zaradit. A on porad v pravem. Rikam. Sakra co dela to to nevidi nebo co?? Pak sem uz zacal i troubit protoze porad nemenil smer. No jasne ze to strhnul tesne pred nima az kdyz najel na ty retardery co mivaji polozene pred zuzenim. Pekne je preskakal a jel si v klidu dal. Kdyz sem jo objizdel.... tak jasne. Telefon v ruce a tukal do mobilu. A ja uz si v hlave prehraval jak volam 112, hlasim nehodu a uz sem koukal na kterym sme kilometru abych jim rekl kam maji prijet. Nastesti to dopadlo vlastne dobre.

2 0
možnosti
MH

Specialne pro ridice kamionu je Cesko raj. Zadne omezeni doby jizdy, minimum kontrol, zastavit lze skoro kdekoli, a pokud maji zaplacene myto, prakticky se nemaji ceho bat.

Diky tomu je kazdy den minimalne jedna nehoda kamionu s uzavrenou dalnici.

0 1
možnosti
JK

J93a71n 61K67r70p59e78c

6. 6. 2018 9:14

a za celych 100% muze lidsky faktor... neni nahodou cast te nepozornosti take dana neustalym sledovanim tachometru pro pripad, jestli nahodou neni nekde nejaky zabukar nebo skryty radarovy automat na penize?

5 4
možnosti
PS

prosím vás tenhle nesmysl o neustálém sledování tachometru už si nechte..taková obehraná písnička a k tomu zcela nesmyslná..to i vám musí být jasný, že to je blbost. Každý minimálně schopný řidič, umí udržovat nastavenou rychlost +/- 5 km/h jen pocitem. A to buď polohou nohy na pedálu a nebo i sledováním okolního prostředí a to i bez sledování tachometru. Pokud vy to tak nemáte, jste asi vysoce podprůměrný řidič. A pak i kdyby se na něj jednou za minutu podívali...tak podívat se na tachometr je otázka desetiny sekundy. To máte to samé, jako se máte dívat do zrcátek a sledovat provoz i za sebou. Nebo chcete nadávat, že je špatné neustále se dívat do zrcátka? což zabere taky ani ne sekundu?

5 3
možnosti
RK

Zhruba před měsícem jsem měl takové měsíční období, kdy jsem nedostal na křižovatce celkem čtyřikrát přednost. A z druhé strany úplný nezájem, klid a pohoda:-). Pak jsem asi čtrnáct dnů přijížděl ke každé křižovatce s nohou těsně nad brzdovým pedálem, abych mohl okamžitě zabrzdit.

Aktuálně se to trochu zlepšilo, ale asi jak přišlo teplo a jaro všichni byli někde na pláži:-). Obecně bych řekl, že ta uvolněnost za volantem narostla.

1 0
možnosti

Sakra to je novinka . A na to studovali vysokou školu ?

0 0
možnosti