- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je logické, že když chlap s rameny širokými 75cm sedí téměř uprostřed 1,2m širokého vozítka, má lepší přehled při pohybu "na těsno", než když sedí v levé polovině 1,7m širokého korábu. Otázkou je, zda do takového vozítka naložím rodinu, výbavu na dovolenou k moři, či náklad zboží. Každý si prostě koupí co mu vyhovuje a co využije. Pochybuji, že by si někdo koupil SUV jen z důvodu, že sedí o kousek výš.
Yeti mně získal právě tím velkým oknem vzadu. Mám tam nalepenou plastovou čočku, takže vidím 50 cm za nárazník.
Samozřejmě je praktické i ultrazvukové sledování vzadu, ale třeba chodce tím neodhalím, na parkovišti mi často někdo vběhne do dráhy s nákupním vozíkem, ač vidí, že couvám z parkoviště. Fresnelova čočka mi znázorní prostor za autem v úhlu asi 120°.
Novější SUV mají vzadu mnohem menší okénka , ty se bez kamery neobejdou.
Můžu srovnat Forestera SG (ten starší, co vypadá jak Felicie) a Passata..
Z forestra je díky tenkým sloupkům, výbornému prosklení a obrovským zrcátkům vidět o dost lépe.
Takže to asi neplatí univerzálně.
Já mám asi nejlepší výhled na kole, a to dopředu i dozadu, patník vidím do 5 cm (když na něj spadnu). Sloupky při výhledu ani nevnímám.
to odpovídá zjištění z provozu, kdy nemalý počet SUV jezdí prostředkem silnice. Ideál je, když SUV si pořídí řidič/řidička s minimálními zkušenostmi s řízením, mizerným odhadem a pak jsou věci typu jízda prostředkem, parkování přes dvě místa pro ně standardem
USA Pocet přejetých dětí se zvyšujícím se počtem velkých osobních automobilů stoupá
The Danger In Front Of You: Bigger Vehicles Create Deadly Blindspot For Kids
Ale no tak, nepomlouvejte SUVčkářům jejich hračky To přece nevadí, že to má díky obřím sloupkům pidi okénka, přes které je mnohdy prd vidět, kamery to pořeší, ale když se do SUV tak krásně leze. Pravda, akorát se blběji myje střecha, ale to zase pořeší myčka. Tak ať někoho nenapadne náhodou vyvracet i tento pádný důvod pro SUV, protože co na tom, že si člověk mnohdy při tom skvělém nastupování a vystupování zašpiní kalhoty, to prostě k tomu patří, což mi břichoplaci zvyklí na co nejlepší kontakt s vozem a vozovkou nemůžeme pochopit Nicméně tahle móda neprakticky malých okének a zpětných zrcátek spíše na okrasu dorazila už i do standardních vozů, bohužel.
SUV je vhodne predevsim pro starsi rocniky, ktere maji problem se ohnout pri nastupovani. Pro zdrave jedince to smysl postrada.
Řekněme na rovinu , že nová auta si kupují starší lidé , co na to maj . Novomanželé jsou rádi za ojetinu . No a starším lidem se lépe nasedá do vyššího auta . Zároven preferují bezpečnost a tedy i větší auto . Ono přeci jen je rozdíl , když vás nákladákem drcne do fóbie nebo větší dodávky
Tak ty náklaďáky drcají do aut od rána do noci a od noci do rána.
SUV je móda, kterou si každý kdo po ní touží si zdůvodní.
Kdysi se výhled hodnitil, zda řidič vidí všechny čtyři rohy auta.
SUV si koupí jen debil semletý marketingem. Ti chtřejší ví, v jákem autě se jezdí nejlíp...
Jde nejen o to, v jakém autě se nejlípe jezdí, ale i o to, jaké auto nejlépe vyhovuje požadavkům majitele (rodiny) a jaké auto se cenově vejde do rozpočtu. Někomu z toho vyjde SUV, jinému sedan, kombi a dalšímu kabriolet