- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Bože, zase výron jeho milence v redakci.
Zase takový génius to nebude, že jo. Jeho návrhy se mi nelíbí a cenu získal za Rapida, kterýho okopíroval z brazilské Jetty r. 2010.
Hlavně už s tím člověkem dejte pokoj.
coze? co okopiroval? si toho v koncernu nevsimli a mazač z lhoty jo? lol
Přechodem na elektrokrámy VW končí. Trápí se, protože elektrické, drahé krámy nikdo nechce. Nebí na čase podívat se syrové pravdě do očí?
Ta auta vypadají jak vyžraný sysel. A hlavně SUV, aby se to nikam nevešlo a nebylo vidět do bezprostředního okolí vozu. Na silnici je to pak vidět, jak řidiči dávají pozor, aby na něco nenajeli pravou stranou, tak jezdí prostředkem.
So sefom VW sa neoplati hadat. Nemci dostali do drzky za diesel a od toho momentu to ide dole vodou. VW su bez napadu. Este ID su ozivenie, ale na MAZDU sa to nechyta. Dokonca Toyota robi skokove zmeny v dizajne a uz to zacinaju byt fakt pekne auta. Napr ten novy Prius co ma prijst je bomba. Kabáň môže skusiť Čínu a bude žať uspech. Meviem čo sa tak toho VW držal...
mně se to auto na snímku líbí, Wartburg bylo pěkné auto
A ony se někomu líbí? Tak snad jedině v MB... ROFL
Pro mně jeho styl nevytvořil nějaký wow efekt, ale zato se mi ta auta jen tak neokoukají.
Podle těch skic v galerii se Schafferovi ani nedivím: to ID.Life vypadá jako neohrabaná krabice podobně jako ta šílená Škoda Vision 7S
V tomto hodne Kabaňovi krivdite! Dostal ulohu utobiť dizajn na low-cost auto.Chapete? Aky dizajn chcete robit na Fabii? Ved je to lacny šrot, tuctove auto pre chudobne masy. To iste platí pre to ID life. Mato byt jednoduche na vyrobu a zohladnit musite lacnejsiu konštrukciu. Dizajn sa robí na SuperB kde mate priestor a zakaznik si priplati za osobitosť. Myslim, že Kabaň bol nespokojny, lebo dostal navrh low cost srotu a nie premiovky! Takže odišiel z VW s radosťou.