- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Jako ve filmu "Vesničko má středisková" . Půjdeš k Turkovi. No a nakonec nešel.
Hospodářský růst zřejmě už dosáhl své hranice. Nové a stále dražší vozy už nenajdou kupce, ty ojeté musí o něco déle sloužit.
Mimoevropské trhy velký zájem o elektrické pohony nemají. Tam, kde jsou velké vzdálenosti s řídkou sítí čerpadel zůstanou naftové motory ještě dlouho v provozu. Evropské nebo US- normy jinde nikoho nezajímají. Na Sahaře je NOxx nebo mikroprach zbytečná starost.
Těch pár Superbů nebo Passátů pro EU se vyrobí v EU, pro svět asi vystačí kapacity v Číně, které nemusí plnit evropské normy.
V Turecku bych nic nestavěl ani za zlaté prase. V mých očích je to značně nedůvěryhodný spojenec a vůbec bych se nedivil, kdyby sultánovi hráblo a všechno znárodnil. Zatím se ukazuje, že si Turci můžou dovolit ledacos a EU a NATO tak maximálně zvednou obočí, ale k žádnému klepnutí přes prsty nedojde.
Tak to jsem nikdy nepobral, proč se má stavět nová fabrika a ve stávajících fabrikách, které jsou už vybavené, jsou plné kvalifikovamých lidí a mají kapacitu, se utlumuje výroba a část těch lidí se propustí. Ještě bych to snad pochopil u malých, levných aut (fabia, ibiza, polo), kde je levná pracovní síla vzhledem k prodejní ceně žádoucí, ale u aut střední třídy, které se prodávají za troj až čtyřnásobek?
Špatná zpráve je, že je to kvůli propadu poptávky a ne kvůli režimu a nastavení tamní společnosti..
výborne. a teraz vôbec nenarážam na to že sa to bude asi robiť u nás v SR. Proste od Turecka čo najďalej!
tak, oni ted budou mit spis problem, uzivit ty stavajici fabriky, nez je rozsirovat.