Diskuze
ANALÝZA: VW důrazně mění plány. Přemýšlí, jak postavit lidový elektromobil
Děkujeme za pochopení.
D48a97n56i54e49l 17K66o28č30i60š
Toto je mimoriadne desivý článok. Dúfam, že nezmyselná norma Euro 7 sa ešte prehodnotí a jej platnosť nezačne skôr ako v roku 2305.
Ešte ma zaujalo: "... Rozumí zákazníci našemu portfoliu?" Nemalo by to byť naopak? Že výrobcovia áut by mali rozumieť tomu, čo vyžadujú zákazníci?
M25i95r12e78k 53G48a13j61e31r
A co takhle ta auta okopírovat od Čínanů? Ti už taková levná auta nejenom vymysleli, ale mi postavili pro ně výrobní linky, dodávají do nich levné baterie, jaké podle zdejších komentářů nemůžou existovat a ta auta i prodávají. Jen je otázka, zda je EU povolí prodávat i v Evropě nebo bude co nejdéle chránit podvádějící VW.
M60i81r64e86k 74T63u60r93e40č96e96k
Přemýšleli, přemýšleli, ale přemýšlet se nevydarilo. Pod milion ne a ne se dostat, a i tak by auto ujelo jen 200km..
O81n90d76ř75e26j 57B78u97r52á63ň
Auta jako fabie byly vzdy vyrazne dotovane. Euro7 je posle jen do vetsi ztraty , neni nikde psane ze elketromobil se musi firme zaplatit, kdyz to nikdy neplatilo ani u spalovaku. Vzdy auta nad pul milionu dotovali svoju marzi ty levnejsi.
V13l62a23d43i22s83l59a87v 76B83u37r48y93š15e35k
když mám auto za milion, tak jsem vlasně tak 200 tisíci přispěl na auto pro OSVČ na nějakou dácii dokr, nebo něco takovýho, to mně nevadí
J82o21s80e90f 87H22o36r31n33í78k
Tradiční automobilky neuvěřitelně zaspaly hlavně v oblasti software. Stejně jako kdysi Nokia, SE, Siemens, Alcatel a další. Celé německé korporátní prostředí je v oblasti IT naprosto šílené a tak 15 let pozadu a netýká se to jen automotive. Stáhnou dolů celou Evropu. Americká a Asijská konkurence je přejede. USA jsou jeden velký IT hub a Asie si s sebou netáhne kotvu minulosti, má mladou populaci a stovky tisíc lidí hladových po práci v IT.
M34i29r36e61k 95T68u15r18e67č57e29k
No jo, ale oni jsou zase vyborni v tom "Greendeal", migraci, neziskovkach a jinych "vychytavek"..
F51r52a62n78t11i16s62e22k 68L42i95s71k49a
Tak ano, pujde to, ale na ukor chudsich.
V42l45a96d16i64s50l75a40v 89B64u87r63y33š35e79k
tak to víš, s důchodem 16 tisíc už nebudeš jezdit elektromobilem po lídlech, jaks jezdil s kijou pikanto
P24e31t40r 36H56o16l41e68č28e21k
Tak už jim dochází, že je čeká náraz do zdi?
R86a16d72e19k 63V45o37k57á86l
a ti, kdo tyhle nesmysly v Bruseli vymýšlí a schvalují, jsou podplacení, blbí a nebo oboje dohromady?
S29t60a71n97i52s26l80a87v 60K86o74z25d76e79r81k96a
Blbí, sebevědomí s pocitem vlastní důležitosti a historické velikosti. Produkt tzv. liberální výchovy, kdy se nesmí potlačovat osobnost dítěte, ale podporovat ho v sebevětší ptákovině, se kterou přijde. A takoví sebevědomí idioti, přesvědčení o nutnosti záchrany planety prostřednictvím sociálního inženýrství a ekologie přes mrtvoly jsou nyní ti, kteří mají na západě moc a kterým se stále dostává sluchu. Ve vojenství už částečně narazili, kdy se jejich imbecilní pacifismus setkal s realitou ruské agrese na Ukrajině a najednou se zjistilo, že král je nahý. U všespásné elektromobility nás to ještě čeká a co se společenského dopadu týká, bude to náraz o mnoho tvrdší...
V46l12a68d24i43s10l76a78v 94B77u44r13y31š35e28k
se jim nechce, se kroutí všichni, ale nakonec to půjde, vím, že to půjde
J59a16r45o16s29l52a33v 86V20e75č27e79ř80a
Nepůjde. Kde vezměte u stojanu 280kW elektricky? Taková síť není a dlouho nebude.
A95l19e35š 90B22a27l43o68u43n
50-60% zákazníků odejde díky teto strategii ke konkurenci. Pro koho pak bude koncern vyrábět, nikdo netuší. Baterie nejsou, protože chybí suroviny. Spalovací motory mají úmrtní list vystavený. Škoda od 2026 nebude mít v MB žádné auto se spalovákem. Octavia bude ve Kvasinách, Superb v Blavě a Fabia, Kamiq a Karog už nebudou vyráběny...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Autovideo týdne: Kupte si Sennův „služebák“, který právě před 30 lety osiřel
První květnový den uplynulo přesně třicet let od chvíle, kdy Ayrton Senna přišel na okruhu v Imole...
Nadšenci nastartovali své poklady a pádí z Prahy. Cílem je dojet do Atén
V druhém ročníku akce Oldtimer Express vyrazilo v sobotu ráno z Prahy 43 posádek veteránů,...
Po Okruhu Českobrodském uháněli autodědečci i veteránský dorost
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí, odstartoval svůj jubilejní ročník ve...
Před sto lety potkal Rolls Royce, aby postavili nejlepší auta světa
Na den přesně před 120 lety se v Manchesteru poprvé setkali Henry Royce a baronet Charles Stewart...