Diskuze
Blanka nemá výjezd na Břevnov. Radnice doporučí manévr proti předpisům
Děkujeme za pochopení.
P31a84v40e71l 90O57d35r16a94z21i80l
He? A co jako? Takových míst jsou v republice tisíce.
J76i20ř65í 67S79c14h44w80a97c76h
no bóže, když najedu na dálnici, tak taky nemůžu odbočit do první a leckdy ani do druhé či třetí dědiny....a pražáci mají neskutečný problém s pár bloky v té jejich dědině....
O73d97s91t61r77a78n69ě70n16ý 11U74ž89i25v33a85t37e72l
P36a38t90r41i63k 41K28o98u33b58a
Tak se prejede zebra no, to je zase mnoho povyku pro nic.
Holt je to v hlavnim meste.
J14i85ř35í 26Č44u47m80p57e86l47í20k
Neuvěřitelná neschopnost všech, kteří tento projekt schvalovali.
Obdobná legrace je na křižovatce pod Spořilovem.
Neschopnost!
O22n78d64r45e88j 19L16i86p94t41a80k
nekdy mam pocit, ze slabinou celeho tunelu je samotny tunel. ale souhlasim, znaceni je matouci a nedostatecne.
M52i40c17h51a17l 44J20a65r72o62š
Takových podivných míst se dá najít více, sám jako chodec bojuji v místě, kde byl zrušen přechod, s auty, která plynule provádí U-turn.
Z54d29e65n83ě80k 84H40r51u44b75ý
Výpočet potřebné délky průpletového úseku by snad měl být součástí projektové dokumentace. Pokud tam není nebo je špatně, tak by měl ten kdo to projektoval vrátit diplom.
M98a88r62e24k 59H36r94u74b31y
Zadani Blanky nebylo ulevit doprave, ale nastavit dlouhodoby penezovod pro prazskou ODS. I proto Metrostav tak vehementne tvrdil, ze o tunel vlastne nejde
M22a22r37e26k 33Š43i93m18o91n
Nechápu, to se jako při projektování nevědělo, že tam prostě není kudy jet? Teď jsou tam čtyři legální možnosti:
Odbočit do ulice pod Pod Drinopolem, tam se otočit a vrátit se na Patočkovu, to je ale dost komplikované a musí se to znát.
Druhá možnost je v ulici Pod Drinopolem pokračovat až do úzké ulice pod Marjánkou a po ní se připojit až do ulice Bělohorské.
Třetí možnost je pokračovat po Patočkově 1,3 km, tam se na dost nepřehledném místě, které ani není křižovatkou, jen je tam spojka do protisměru, otočit.
Patočkova a Bělohorská se o dalších půl kilometru spojují v jednu ulici, ale odbočení doleva tam není možné. Až o dalších 200m dál je možné přejet příčně tramvajové koleje a otočit se - čtvrtá možnost. To ale máte už 2km navíc a další 2km naberete zpátky.
M40a45r46t30i74n 56P66i58š98t60o17r34a
Roky jsem obdivoval stavitele Blanky. Říkal jsem si, jak to musí mít pečlivě vyprojektováno, aby se třeba nakonec nestalo, že nějaký pruh povede do zdi. To by pak už nešlo opravit.
Ale tohle místo se cestě do zdi podobá.
Snad by to opravil nadjezd za pár miliard.
M75a44r60t64i80n 62R77u91z91i79c49k45a
spis podjezd, resitelne to je... podle me byl zamer tunel napojit na patockovu, je to hlavni tah, skutecnost je takova, ze dopravni situace si vyzadala dalsi upravu..
T44o59m49á27š 13M42a50r86t75í47n21e98k
Nenapadlo Vás rozmazat SPZ alespoň řidičům, kteří neporušují dopravní předpisy, lupo?
O39d78s24t15r56a10n37ě44n66ý 95U46ž76i75v60a51t79e26l
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...