Pokud využijete otevřenou verzi ke sprintům z nuly na stovku, ujede vám dříve představené kupé (ČTĚTE ZDE) o 0,5 sekundy. Kabriolet to zvládá za 5,3 s, kupé 4,8.. Tady už asi nepůjde moc o čechrání vlasů větrem, ale spíš o skalpování...
Před zatahující se oblohou se schováte pod skládací plechovou střechu, její uklizení do kufru trvá 22 sekund.
Díky ní a různým výztuhám vzrostla hmotnost o 230 kilo na konečných 1 800 kg. I díky tomu jsou dynamické hodnoty horší.
Při premiéře v Ženevě se nově představí se sedmistupňovým dvouspojkovým automatem.
Převodovka M-DCT má řadit rychleji než manuální skříň plná koleček a ještě má ušetřit půl litru benzinu na sto kilometrů jízdy.
Pro spolupráci s čtyřlitrovým osmiválcem si bude řidič volit z jedenácti různých programů řazení, z čehož je víc než polovina "manuálních".