- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ehm, to složení emisí bych rád viděl. Že tam není CO2 je jasné, když čpavek je NH3. Ale tutově tam budou NOx, a o jejich ne-škodlivosti mám dost vážné pochybnosti.
toz reakce probiha za vzniku oxidu dusnatého s minimální tvorbou dusíku a oxidu dusného
4 NH3 + 5 O2 → 4 NO + 6 H2O
Oxid dusnaty je jedovaty a za vlhka leptajici, takze bych chtel videt to auto po roku provozu a ty ekology, co by tomu ocuchavali vyfuk..
na ten článek jsem klikl jenom kvůli té slečně na úvodní fotce
Sedáky to asi moc pohodlné nemá. Tu slečnu na titulním obrázku z toho evidentně bolí zadeček
Jej pozícia signalizuje, že tam asi trochu čpavku pridá...
predloni stlaceny vzduch, loni elektromobily a letos cpavek... pristi rok to budou slapaci pedaly a ten dalsi rok se vymysli, ze kazde auto bude mit v prednim naraznku permanentni magnet, zaroven EU zavede normu na odstup aut na dalnici na 30 centimetru, bude to hlidat supr cupr novy EU compliant adaptivni tempomat a aby nedoslo k havariim, snizi se rychlost na dalnici na maximalnich 40 km/h.
Uz se nemuzu dockat
Až se šlapáním na pedály unavíte, čichnete si čpavku a vyrazíte zase vpřed!
Čpavek je toxický asi jako kuchyňská sůl. Může však způsobit poškození zdraví. To ale může způsobit i Toyota GT 86 nebo i tenhle článek.
Vše v čem je uložena energie ji může při nehodě uvolnit najednou a pak je průšvih. ostatně, když se protrhne přehrada (kde je ve formě vody uloženo hodně energie) tak je to pořádný průšvih. Tomu se nějaký ten litřík čpavku nemůže rovnat.