Toyota Auris | foto: Toyota

Ojetou Toyotu Auris berte s hybridem, je nejspolehlivější. Pozor na korozi

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Je zvláštní, že v Evropě zvolila Toyota pro model segmentu C, kam vždycky patřila veleúspěšná Corolla, jiné jméno. Auris byl model vyvinutý v Evropě pro Evropu a zřejmě i to mělo odrážet zcela nové jméno. Globální Corolla totiž vždycky nesla i trochu asijského stylu, který ovšem nejde upřít ani Aurisu.

To asi dnes nikoho zajímat nebude, protože v bazarech lidé hledají auta hlavně spolehlivá. Auris první generace špatný rozhodně není, a i když se Toyota po druhé generaci Aurisu vrátila ke jménu Corolla, neznamená to, že by byl Auris nějaký propadák. Mezi více než desetiletými ojetinami rozhodně patří mezi lepší auta.

Nejlevnější Auris první generace se dá na českém trhu ojetin koupit už za 60 tisíc korun, ale realistická nabídka začíná u 90 tisíc korun a na pěkná auta budete pořád potřebovat tak 120 až 150 tisíc korun minimálně. Hybridy se pod 200 tisíc korun prakticky vůbec neprodávají. Nejlevnější kusy druhé generace startují asi na 170 tisících korun, takže to je zhruba strop prvních Aurisů i s atraktivními motory, nízkým nájezdem a hezkou výbavou.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se