Diskuze

S požáry elektromobilů budou patálie, vzniká při nich spousta jedů

Co se stane, když v tunelu nebo v podzemní garáži vzplane elektromobil? Touto otázkou se zabývali výzkumníci ze švýcarské Laboratoře po výzkum materiálů a technologií EMPA financované švýcarským silničním úřadem Astra.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Kde soudruzi udelali chybu?

0 0
možnosti
Foto

Ale, ale, že by to nebylo až tak ekologické???

3 2
možnosti

Další, co si přečetl jen nadpis a článek ani nečetl.

1 1
možnosti

To se v České republice řeší tak, že se zakáže vjezd do podzemních garáží. Stavitelé nejsou ochotni udělat ani odvětrávání pro LPG automobily. A pro jistotu zakáží vjezd LPG/CNG a mají po problému. Ten problém pak mají řidiči. Takže k nim přibude ještě zákaz vjezdu elektromobilu.

4 0
možnosti
Foto

I40v79a56n 12M94a84r39e23k

8. 10. 2020 19:41

A to je jen dobře, R^

0 0
možnosti

J77a54k43u89b 43M62a34š55e50k

8. 10. 2020 10:37

zde je srovnani horeni dvou ice a dvou ev. Ev z toho vychazi o trosku lepe. tedy zadne vetsi riziko nez u fosilu zde neni. clanek je nehorazny klikbajt.

https://hal-ineris.archives-ouvertes.fr/ineris-00973680/document?fbclid=IwAR04pGbeeQqMEKLap1faMBkHeqrB3N6985g7Zba_Si39zBdgi--Hpdgj3SQ

2 3
možnosti

Lžete dobře,ale lžete i malému dítěti dojde že zahořením 70l nafty a 8kg palastu (PE) což je plná nádrž včetně nádrže u běžného velkého dieselu nevznikde tolik nebezpečného a hlavně velmi toxického odpadu jako zahořením 500kg baterie.

7 2
možnosti

J69a64n 27M33a62l22ý

8. 10. 2020 10:08

Ať chceme nebo ne, tak spalovací motor je na konci své technologické cesty. EV je budoucnost. A věřím, že s dalšími investicemi se najdou vhodnější baterie než jsou ty dnes používané. A to z hlediska ekonomie i ekologie. V energetice totiž máme před sebou poměrně úspěšnou možnost jak ji ekologizovat. A tím budou ekologičtější i ty EV.

8 14
možnosti
Foto

Nejsem v principu proti elektromobilitě. Ale koncepce individuální dopravy bude muset doznat mnoha změn. A možná i koncepce automobilu jako takového. Zatím mi to připadá všechno příliš těžké, robustní a zbytečné. Pořád jsou to auta na spalovací motor předělaná na elektriku. Práce s vnitřním prostorem jde udělat mnohem lépe. A také aerodynamiku a provozní odpory lze řešit mnohem důsledněji. To samé možnosti rekuperace.

1 1
možnosti

Nemělo se tohle řešit dřív, než se vůbec s masovou propagací elektromobility začalo?

To je něco jako proočkovat populaci vakcínou, o které by se po pár letech zjistilo, že je vlastně tak trochu jedovatá. :-/

2 1
možnosti

J12a56n 42M24a68l50ý

8. 10. 2020 10:09

To je, bohužel, cesta EU. Viz biopaliva první generace.....i v EV dělají chybná rozhodnutí. Jestli toto je jedno z nich.....to uvidíme. Ale je faktem, že automobilový průmysl je to jediné co nám v EU zbylo.....

2 0
možnosti

boze to je zvast uz v nadpisu. a kdyz hori fosilni palivo tak se uvolnuji okvetni listecky asi. je to naprosto stejne jako kdyz hori fosil.

6 3
možnosti

nebo ty plasty v ev jsou snad jine nez ve fosilu?

3 3
možnosti

Jn, bomba nadpis, a pak v clanku napisou, ze to teda nebezpecne, ale v zasade stejne jako pozar spalovaciho auta....

6 0
možnosti

Jenom s tím rozdílem, že spalovákyhoří daleko častěji.

3 1
možnosti

Fosil ani nemusí bourat a už když jen nastartuje vzniká za ním spousta jedů.

6 3
možnosti

elektro ani nemusí startovat a už při výrobě vzniká spousta jedů

3 2
možnosti