- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ale, ale, že by to nebylo až tak ekologické???
Další, co si přečetl jen nadpis a článek ani nečetl.
To se v České republice řeší tak, že se zakáže vjezd do podzemních garáží. Stavitelé nejsou ochotni udělat ani odvětrávání pro LPG automobily. A pro jistotu zakáží vjezd LPG/CNG a mají po problému. Ten problém pak mají řidiči. Takže k nim přibude ještě zákaz vjezdu elektromobilu.
zde je srovnani horeni dvou ice a dvou ev. Ev z toho vychazi o trosku lepe. tedy zadne vetsi riziko nez u fosilu zde neni. clanek je nehorazny klikbajt.
Lžete dobře,ale lžete i malému dítěti dojde že zahořením 70l nafty a 8kg palastu (PE) což je plná nádrž včetně nádrže u běžného velkého dieselu nevznikde tolik nebezpečného a hlavně velmi toxického odpadu jako zahořením 500kg baterie.
Ať chceme nebo ne, tak spalovací motor je na konci své technologické cesty. EV je budoucnost. A věřím, že s dalšími investicemi se najdou vhodnější baterie než jsou ty dnes používané. A to z hlediska ekonomie i ekologie. V energetice totiž máme před sebou poměrně úspěšnou možnost jak ji ekologizovat. A tím budou ekologičtější i ty EV.
Nejsem v principu proti elektromobilitě. Ale koncepce individuální dopravy bude muset doznat mnoha změn. A možná i koncepce automobilu jako takového. Zatím mi to připadá všechno příliš těžké, robustní a zbytečné. Pořád jsou to auta na spalovací motor předělaná na elektriku. Práce s vnitřním prostorem jde udělat mnohem lépe. A také aerodynamiku a provozní odpory lze řešit mnohem důsledněji. To samé možnosti rekuperace.
Nemělo se tohle řešit dřív, než se vůbec s masovou propagací elektromobility začalo?
To je něco jako proočkovat populaci vakcínou, o které by se po pár letech zjistilo, že je vlastně tak trochu jedovatá.
To je, bohužel, cesta EU. Viz biopaliva první generace.....i v EV dělají chybná rozhodnutí. Jestli toto je jedno z nich.....to uvidíme. Ale je faktem, že automobilový průmysl je to jediné co nám v EU zbylo.....
boze to je zvast uz v nadpisu. a kdyz hori fosilni palivo tak se uvolnuji okvetni listecky asi. je to naprosto stejne jako kdyz hori fosil.
nebo ty plasty v ev jsou snad jine nez ve fosilu?
Jn, bomba nadpis, a pak v clanku napisou, ze to teda nebezpecne, ale v zasade stejne jako pozar spalovaciho auta....
Jenom s tím rozdílem, že spalovákyhoří daleko častěji.
Fosil ani nemusí bourat a už když jen nastartuje vzniká za ním spousta jedů.
elektro ani nemusí startovat a už při výrobě vzniká spousta jedů