Diskuze

Tesle S reznou šrouby. Oprava vyjde na 1,24 miliardy

Americký výrobce elektromobilů Tesla svolává ze světového trhu 123 000 vozů Model S kvůli problémům s řízením. V souvislosti s touto záležitostí nedošlo k žádným nehodám nebo zraněním, oznámila firma. Odvolání je dobrovolné a tedy není reakcí na požadavek regulátora, který by stažení automobilů vyžadoval kvůli bezpečnosti.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Ať už ten paskvil přestanou dotovat a ukáží jeho konkurenceschopnost, nebo ať zmizí.

5 2
možnosti

H70o75n33z41a 97T90a23r

5. 4. 2018 0:02

1) Je mnoho zemí, kde není dotace na pořízení elektromobilu (Hybridu) pro jednotlivce poskytována. Stejně jako v ČR a přesto se tam prodávají .

2)V USA a EU nejprve rozdávali tučné dotace na vývoj alternatývních pohonů .Automobilky vyrobily prototypy a tím to skončilo .

Japonci měli strach, že příjdou o trh u USA tak vyvinuli Toyota Prius

(Toyota prodala víc jak 10milionů hybridních aut . )

Protože Automobilky v USA peníze jen proinvestovaly a žadný alternatývní pohon nebyl v prodeji . Přistoupila vláda k jinému modelu podpory. Začali podporovat Prodej . At' spotřebitel sám rozdodne kterou značku chce podpořit .

USA podporuje alternatývy, protože je velký narůst chronických respiračních potíží u mladé generace .

Vliv automobilových emisí na lidské zdraví

https://www.youtube.com/watch?v=aUnXonfsjWU

2 3
možnosti

P92e22t19r 15B60á38č75a

4. 4. 2018 14:51

Tahle znacka je proste jeden velke omyl, uz aby konecne krachli.

2 2
možnosti

Tohle jsou vždy bezva názory.Budu doufat,že ne ze závisti.Vždyť za tímhle projektem jsou nějaké sny,nápady,pracovní místa,obchod atd.

3 0
možnosti

400 dolarů za nákup a výměnu jednoho šorubu v service? To jako vážně? ;-D

0 0
možnosti
Foto

Hromadná svolávací akce je celkem drahá záležitost, nejhorší, co se může dodavateli stát je, že se kvůli jeho špatnému dílu budou svolávat auta k servisnímu zásahu.

Tím netvrdím, že za tohle může Bosch, ten mohl jen dodat díl, který si Tesla zadala v kvalitě, jakou požadovala.

Veškeré reklamace v automotive jsou děsně drahý oser. Jeden špatný díl a hned se sortuje, zavádí opatření, vypisují 8D reporty, dělají se analýzy a je jedno, jestli to je jeden kus z miliónu dodaných, nikdo nad tím nemávne rukou.

Jedna reklamace tak vyjde na statisíce až miliony Kč a to ani nedojde ke svolání aut.

2 0
možnosti

Zase tem Bosh. Nejdřív bude vyrábět baterky, pak nebude vyrábět baterky, ale bude dělat vodíkový byznys. Zatím to vypadá, že neumí vyrobit ani šrouby.

0 1
možnosti

Říká někdo, kdo neumí ten název ani opsat....

0 0
možnosti

Vzhledem k tomu, že většina evropských Tesel se prodá nejspíš v Norsku, tak koroze při nízkých teplotách problém být může.

0 0
možnosti

To už neplatí. Od letošního roku nejsou na Teslu Norku dotace a počet registrovaných nových Tesel klesl téměř na nulu. A je to dobře, že tenhle dotovaný podvod Muska se pomalu ale jistě začíná řítit k bankrotu.

2 2
možnosti