- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ať už ten paskvil přestanou dotovat a ukáží jeho konkurenceschopnost, nebo ať zmizí.
1) Je mnoho zemí, kde není dotace na pořízení elektromobilu (Hybridu) pro jednotlivce poskytována. Stejně jako v ČR a přesto se tam prodávají .
2)V USA a EU nejprve rozdávali tučné dotace na vývoj alternatývních pohonů .Automobilky vyrobily prototypy a tím to skončilo .
Japonci měli strach, že příjdou o trh u USA tak vyvinuli Toyota Prius
(Toyota prodala víc jak 10milionů hybridních aut . )
Protože Automobilky v USA peníze jen proinvestovaly a žadný alternatývní pohon nebyl v prodeji . Přistoupila vláda k jinému modelu podpory. Začali podporovat Prodej . At' spotřebitel sám rozdodne kterou značku chce podpořit .
USA podporuje alternatývy, protože je velký narůst chronických respiračních potíží u mladé generace .
Vliv automobilových emisí na lidské zdraví
Tahle znacka je proste jeden velke omyl, uz aby konecne krachli.
Tohle jsou vždy bezva názory.Budu doufat,že ne ze závisti.Vždyť za tímhle projektem jsou nějaké sny,nápady,pracovní místa,obchod atd.
400 dolarů za nákup a výměnu jednoho šorubu v service? To jako vážně?
Hromadná svolávací akce je celkem drahá záležitost, nejhorší, co se může dodavateli stát je, že se kvůli jeho špatnému dílu budou svolávat auta k servisnímu zásahu.
Tím netvrdím, že za tohle může Bosch, ten mohl jen dodat díl, který si Tesla zadala v kvalitě, jakou požadovala.
Veškeré reklamace v automotive jsou děsně drahý oser. Jeden špatný díl a hned se sortuje, zavádí opatření, vypisují 8D reporty, dělají se analýzy a je jedno, jestli to je jeden kus z miliónu dodaných, nikdo nad tím nemávne rukou.
Jedna reklamace tak vyjde na statisíce až miliony Kč a to ani nedojde ke svolání aut.
Zase tem Bosh. Nejdřív bude vyrábět baterky, pak nebude vyrábět baterky, ale bude dělat vodíkový byznys. Zatím to vypadá, že neumí vyrobit ani šrouby.
Říká někdo, kdo neumí ten název ani opsat....
Vzhledem k tomu, že většina evropských Tesel se prodá nejspíš v Norsku, tak koroze při nízkých teplotách problém být může.
To už neplatí. Od letošního roku nejsou na Teslu Norku dotace a počet registrovaných nových Tesel klesl téměř na nulu. A je to dobře, že tenhle dotovaný podvod Muska se pomalu ale jistě začíná řítit k bankrotu.