- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nesnižuji snahu tvůrců tohoto sporťáku ale nazývat to supersportem když to má jen 225kW je přece jen troufalost.
Optikou kraje 90.let naopak vysoký výkon. Navíc ten motor má vysoký krouťák a není sešněrovaný euronormami
V té černé barvě je to pěkný auto. Tvarama mi to připomíná Lotus.
Tohle auto mě fascinovalo od svého vzniku.Před pár lety,když bílý exemplář změnil majitele,se mi naskytla možnost přimotat se k opravě povrchových dílů,kde se začala projevovat koroze výztuh v laminátu.To auto je opravdu krásný,ale je vidět,že vznikalo v době,kdy nic nebylo.Ovladače a budíky Škoda 120,Favorit,auto nemá otvírací okna,takže v kusech bez klimatizace se v létě nedá vydržet.S ohledem na tehdejší cenu to prostě nemělo šanci na úspěch.Pokud se ale podaří vyrobit reedici,tyhle mouchy se už opakovat nebudou a z pohledu designu je to pořád jedno z nejhezčích aut
K tomu výčtu těch naších pilotů bych přidal tu nejslavnější a to Elišku Junkovou - i Enzo Ferrari se ve své knize o ní zmiňuje. Také se znala s Ferdinandem Porsche...
a není to jen humpolácky složený křáp slepený z různých dílů ? spíš jen nadšenecká slepenina než konkurent?
Je no, mě to taky tak přijde, ale už jsem za to dostal 2x mínus, tak tady se to psát nesmí
Já nevím, v té době to třeba bylo zajímavé, ale jinak to vypadá hrozně levně a humpolacky. Jak z nějakého videa na Facebooku, kde si někde v Indii v garáži svari podobné auto.
Nebyl bych tak kritický... pro zajímavost, vůz se objevil i v klipu/filmu amer. rappera Kanya Westa
V ČR je k vidění i další veteránský kousek. Tatra Eccora sport V8. Motor o objemu 4423cm3, vrtání/zvih 95/78, kompr. poměr 10,7, kr. moment 480Nm, výkon 294kw, maximálka 320km/h, zrychlení 0-100km/h 4s a kilometr s pevným startem 22,2s .....
Prekvapili ma tie brzdy. T613 mala predné i zadné kotúče odvetrávané. Nevie niekto aký bol dôvod dať do zadu neodvetrávané? A z čoho tam vzadu sú teda tie kotúče?