- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pokud to nebude bezpečné aspon jako smárt a cena do 100 000 s klimou a takovýma capinama, tka je zbytečné to tady nabízet...
jsem nějak nepobral...
"Přední kola se natočí do velkého úhlu, vnější zadní kolo se třeba při parkování točí jedním směrem, VNITŘNÍ PAK OPAČNÝM
na nase prachy to tam stoji nove 50 000kc. Takovejhle pekacek na dojizdeni do prave v LPG verzi a jsem happy. Na co auto za 300k ?!
bezpečnostní normy + emisní normy = na naše silnice to semí
Klidně bych do takového auta i šel. Co člověk potřebuje za fáro. Jen aby to odjelo z domu do obchoďáku a zpátky. Kdyby to stálo 50-70tis, jelo to 60km/h (takže by to nesmělo na dálnici), odvezlo 2 lidi (4 nouzově) a nerezlo to (karoserie z plastu), šel bych do toho, kdybych auto potřeboval.. Na to, že to bude stát na sídlišti a chátrat, je to ideální .. I by to mohli prodávat jako kapotovaný skooter, ale aby to šlo řídit s řidičákem B.
Víte kolik aut by se pak vešlo na sídliště? Byl by konec s přeplněnýma ulicema. Jen přesvědčit lidi, že nemusí vlastnit 2 tunový a 5metrový hovado kvuli cestám po přeplněných městech. Sámo, že na delší cesty by to nebylo.. Ale kdo je na tom jako já, že všude jezdí busem a jen nárazově potřebuje pekáč, je to pro něj jak dělaný.. Půjčovny aut totiž asi moc nefungujou :(
Přesně tak, nevím, co tu "praví motoristi" řeší, ve městě potřebujete motorizovaný nákupní vozík, co nejmenší, co nejúspornější, s co nejjednodušší nakládkou a vykládkou tašek s nákupem. S Hummerem si hoši jeďte blbnout někam na pole...
Já mám VW Golf 2.0 TDI Highline 103 kW r.v.2010
On už je tady zase. Tak to je konec diskuse. Takže pro neznalé, tohoto "člověka" doporučuji ignorovat.
Podmínky konkurzu: výška maximálně 150cm
U dnešních "normálních" aut činí bezpečnostní prvky zhruba polovinu ceny vozu. Co jsem zaslechl, tak Nano má plastová ložiska kol a podobné vychytávky v evropském provozu zcela nemyslitelné. V případě, že by chtěl Tata splnit bezpečnostní normy pro Evropu, Nano by nestálo 35 tisíc ale minimálně okolo 150-180 tisíc. A to už si snad člověk rači koupí Dacii.
Opravdu si myslíte, že to má plastová ložiska kol? Taková nemá ani nejlevnější čínsý moped. A i pochybuji, že by něco takového šlo vyrobit.
Dovedete si představit, jak se z takového auta vystupuje v garáři, která má strop vysoký 2,2m?
Chtěl bych vidět crash testy mopedů a kol.