- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pro toho, kdo má chalupu někde v lese či kopci, výborná volba. Oproti stejně vybavenému Karoqu podstatně levnější a věřím, že i spolehlivější.
Povedený facelift. Ale nechápu, proč trošku nepořešili ten interiér - na tom je vidět zub času jako hrom. Proč pořád klasická ruční brzda? Proč takové výplně dveří? Ale největší oldschool je ovládání vyhřívání sedaček kolébkovým vypínačem - od toho upouštěla již před dvaceti roky...
Ruční brzda už mně kolikrát zachánila, kdy jsem zatočil volantem, auto jelo rovně a ruční brzda to zachánila.
Ten interier je hodne zastaraly, na necem setrit museli.
Krome techniky se o zastaravani cehokoliv neda mluvit. Interier se libi nebo ne. Za me libi.
Dle mě je přímý konkurent pouze Ssangyong Korando, nebo Tivoli Grant a to jak cenou tak velikostí
a kdo pokukoval po dustru ma poradneho brouka do hlavy
Mám už 2,5 roku Vitaru, 45 tis. najeto a vše bez jediného problému. Sympatický jednoduchý auto za na dnešní dobu hodně rozumný peníze.
To je snad u dnešních aut normální. Altea, za 7 let nájezd pouze 90 tisíc km, jediná závadička. Po 7 letech nová baterie. Servis po dvou letech s výměnou mot. oleje. Nekup to,
Stejný volant jak Swift 2011
Lepší když nechají to co funguje dobře, než inovovat za každou cenu.
Mám s-cross 3 roky, najeto 100000 km a jsem maximálně spokojený. Žádné problémy. Je to perfektní auto.Před tím jsem měl WV, Škodu, Citroen, Audi a měl jsem jenom problémy a strkal do oprav nemalé peníze.
Pred par lety jsme se smali, ze tyhle zvysene auta s pidi kufrem jako sx4 jsou pro duchodce a normalni clovek si to nekoupi. No a vidite kam to svet dopracoval. Duchodci jsou ted skoro vsichni....
Mně se ten čumák nelíbí. Zlatá SX4 !