Diskuze
Prodeje SUV se v posledních pěti letech zdvojnásobily
Děkujeme za pochopení.
G33e49o71r68g 90K28o32m28b67e93r40e16c
Pravy SUV by melo mit aspon 150 koni 350 kroutici moment a 4x4. A samozreme vyzsi brodivost. Vse ostatni co je pod jsou jen pseudo SUV na machrovani.
T48o95m72á65š 13Z38e33m11a34n
Pamatujete na článek o výrobě Peugeotu 405 v Iránu? Tam byla krásně vidět světlá výška toho tehdy normálního vozu - cca jako dnešní SUV v Evropě.
A popravdě řečeno - polovina SUV z fotogalerie jsou spíš Hatchbacky s trochou plastu.
Zkrátka mi přijde že hodně zákazníků přišlo na to, že stále "lepší jízdní vlastnosti" jsou jim už k ničenu, když kvůli světlé výšce 13 cm ani nezajedou přes práh na zahradu, nebo stačí kořen v asfaltu a už drhnou spodkem.
M38i80r65o66s86l33a88v 85S28t26e65i35n79e84r
Trochu zvýšené karoserie vyhovují zejména lidem s handicapem, nastupuje a vystupuje se z nich lépe. 4x4 je o slušný příplatek dražší, vyplatí se jenom na venkově, kde se často musí na nezpevněné cesty.
Samozřejmě je to i móda, hlavně ve velkoměstech se v takových autech hraje na dobrodružství při cestě k Penny nebo Kauflandu.
J34a49n 94S55t47e66h15l31i97k
Ted u nás u bytovky jsou tři subaru outback . Vyšší kombík , pěkná kára. V zimě to normálně vjedou do 0,5m sněhu a parkují a pak bezproblému vyjedou . Ja bych byl s autem na břiše a kola by se jen protáčela
R47o37m73a68n 63P37a45s31t20y96r55i93k
Tady se pise o suv a pritrom 80% to zadne suv nejsou - tak se proberte a delejte neco
V68l16a12d13i94s43l42a48v 76B73u79r68y20š48e25k
samozřejmě že to SUV jsou, se sám prober
M18a82r84t43i28n 17Š82i27m39e23k
Teď jsem si to přečetl detailněji. Audi A6 Allroad zařazen mezi SUV?
T63o34m57á81š 94Z55e38m33a90n
Světlou výškou a 4x4 na to má.
A rozhodně tam patří pokud vezmeme v úvahu použití.
P64e43t92r 51Č51e33r72m81á30k
Autor by možná neměl jen kopírovat zprávy z četky ale trochu je alespoň upravit, pak by možná nepustil do světa nesmysl který porovnává jednu celou kategorii aut s konkrétní třídou aut jiné kategorie a dělat z toho rádoby bombastický závěr
V85l87a71d89i40s18l83a66v 80B28u51r44y29š82e80k
jezdím s SUV 10 let a je to v pohodě, nikdy jsem ho nepřevrátil, dokonce jsem ani na silnici nikdy žádný převrácený neviděl, když jsem nějaký viděl, tak to nikdy nebylo SUV, závistiví lidé, kteří mají jen na oktávii kombi 1,9TDI 66 kW s přetočeným tachometrem vytvořili okolo SUV spoustu mýtů, SUV je mezi motoristy nejoblíbenější kategorie aut a ti, kteří s nimi jezdí jsou spokojeni a když jim doslouží, tak kupují nové, do nízké oktávky se jim nechce
M25i40c43h20a55l 34Š61v53é82d18a
Lepší rozhled a (falešný) pocit větší bezpečnosti bych za horší jízdní vlastnosti a vyšší spotřebu nevyměnil. Ale každý ať si vybere dle svého gusta.
M16a19r45t54i56n 30N74o96v13o78t54n30ý
Ono jde spíš o pohodlnější nastupování, větší prostor a pohodlí. Spotřeba je stejná, jízdní vlastnosti pokud nejezdíte jako závodník taky. Měl jsem Citroen C4, jezdil jsem za 7,2 dlouhodobý průměr. Teď mám Renault Kadjar, spotřeba 7,6, jízdní vlastnosti stejné plus nemusím na každé polní cestě trnout, jestli něco neutrhnu, pohodlnější posez, subjektivně víc místa uvnitř (i když ta C4 byla taky ve srovnání s konkurencí docela prostorná)
V61í20t 24K88o25u49b53a
Je výborné vypíchnout okrajový segment, tvořící necelých 10% prodeje a na základě růstu ekonomiky jásat jak roste o desítky procent ročně. Automobilky ale jistě nejsou tupé a vědí, že při jakémkoliv náznaku poklesu bude právě tento segment první na odstřel a půjde raketově dolů. Akorát nechápu proč do toho SUV zahrnují i nákupní tašky na zvýšeném podvozku.
O14n69d38ř42e40j 21F17r90a52n80c
Ono je to už spíš 20%. Zas tak okrajový segment to není.
J61o33s44e87f 81Š34o98l47t21e34s
Ať si každý kupuje, co chce, je mi to docela jedno. Jenom mi trochu vadí stávající trend nákupu těžkých tanků, protože za chvíli budeme všichni jezdit v OT se spotřebou 30 na sto, protože je to přece bezpečné... Pokud chcete bezpečné auto, kupte si elektromobil. Nejbezpečnější bude nějaký Model X od Tesly nebo Audi E-Tron. Obě ty auta váží 2,5 tuny, tam i případný střet s dodávkou bude poměrně bezpečný.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny
Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...
Piruety i slalom. Machři na policejních motorkách předvedli své umění
Jako ladné akvabely se proplétali mezi sebou a kuželkami. Policisté z motocyklové jednotky na svých...
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
Služebák hipíků se teď ovládá displejem. California dostala dvoje šoupačky
Příběh kompaktního obytňáku se značkou Volkswagen rozhodně nekončí. Německý výrobce představil...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!