Diskuze
Tři bratři. Test kombíků z koncernu VW: Je lepší golf, leon, nebo octavia?
Děkujeme za pochopení.
M39a76r96e90k 72L22á84n69s67k72ý
Golf se stal opravdu ošklivým autem. Zlatá VII. generace!
L66a71d22i64s77l45a44v 38Š71r41a65j45e97r
Přesně s Vámi sdílím názor. Ač mám koncern rád, osmičkový Golf je z celé řady nejhnusnější
V53á89c74l38a42v 62K33o30v28á43ř
Poslední dobou v testech aut na idnes začínají převažovat v rámci hodnocení podvozku vlastnosti tlumení nerovností a to je špatně. Uznávám, že komfort je důležitý, ale stejně je důležité, jak podvozek udrží auto na nerovnostech a to jak příčných, tak i podélných (tady se často pozná kvalitní podvozek). Jsou auta, kde neslyšíte či nevnímáte vůbec žádnou nerovnost, ale dokáže je v zatáčce rozhodit i menší nerovnost. Tužší nastavení podvozku často znamená lepší přilnavost.
P43e17t82r 63Č25e89r81m23á24k
V zásadě článek popsal to co už je roky známé a co je důvodem proč to koncernu funguje - ač jsou přímá třídní konkurence tak každý model cílí na jinou klientelu - VW je tradičně nejvyváženější a nejdotaženější, Škodovka nejvíc užitná a prostorná, Seat zase víc hraje na sportovní emoce. Ač často drobné diference tak ve výsledku přesně vyselektují okruh zákazníků a fakticky si modely nekonkurují
J66a96n 31H40u71t60a90ř
Teoreticky od stolu je mi nejsympatičtější Leon, Golf je drahej a vypadá divně, Octavia jakž tak ujde, asi bude pohodlná ale je to taková neurazí nenadchne služební volba a navíc tam musí člověk koukat na dvojramennej volant. Ale pitomej interiér bez tlačítek mají všichni, takže v téhle třídě bych šel asi pro Focus nebo Corollu.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Prodej rodinného domu, 60 m2, Jakartovice
Jakartovice - Deštné, okres Opava
2 200 000 Kč