Diskuze

Tři bratři. Test kombíků z koncernu VW: Je lepší golf, leon, nebo octavia?

Pokud máte tři děti, asi nedokážete odpovědět na provokativní otázku, které z nich máte nejraději. Nesmysl, milujeme všechny stejně, přestože každé má úplně jinou povahu, přítulnost, nápady a schopnosti. A podobně je to s trojicí automobilových koncernových sourozenců – octavii, golfa i leona máme stejně rádi, i když každý hraje na jinou strunu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ML

Golf se stal opravdu ošklivým autem. Zlatá VII. generace!

2 0
možnosti

Přesně s Vámi sdílím názor. Ač mám koncern rád, osmičkový Golf je z celé řady nejhnusnější Rv;-€;-(

0 0
možnosti
VK

Poslední dobou v testech aut na idnes začínají převažovat v rámci hodnocení podvozku vlastnosti tlumení nerovností a to je špatně. Uznávám, že komfort je důležitý, ale stejně je důležité, jak podvozek udrží auto na nerovnostech a to jak příčných, tak i podélných (tady se často pozná kvalitní podvozek). Jsou auta, kde neslyšíte či nevnímáte vůbec žádnou nerovnost, ale dokáže je v zatáčce rozhodit i menší nerovnost. Tužší nastavení podvozku často znamená lepší přilnavost.

1 0
možnosti

V zásadě článek popsal to co už je roky známé a co je důvodem proč to koncernu funguje - ač jsou přímá třídní konkurence tak každý model cílí na jinou klientelu - VW je tradičně nejvyváženější a nejdotaženější, Škodovka nejvíc užitná a prostorná, Seat zase víc hraje na sportovní emoce. Ač často drobné diference tak ve výsledku přesně vyselektují okruh zákazníků a fakticky si modely nekonkurují R^

14 0
možnosti
JH

J97a96n 69H23u43t51a32ř

6. 5. 2021 12:55

Teoreticky od stolu je mi nejsympatičtější Leon, Golf je drahej a vypadá divně, Octavia jakž tak ujde, asi bude pohodlná ale je to taková neurazí nenadchne služební volba a navíc tam musí člověk koukat na dvojramennej volant. Ale pitomej interiér bez tlačítek mají všichni, takže v téhle třídě bych šel asi pro Focus nebo Corollu.

4 1
možnosti