- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Golf se stal opravdu ošklivým autem. Zlatá VII. generace!
Přesně s Vámi sdílím názor. Ač mám koncern rád, osmičkový Golf je z celé řady nejhnusnější
Poslední dobou v testech aut na idnes začínají převažovat v rámci hodnocení podvozku vlastnosti tlumení nerovností a to je špatně. Uznávám, že komfort je důležitý, ale stejně je důležité, jak podvozek udrží auto na nerovnostech a to jak příčných, tak i podélných (tady se často pozná kvalitní podvozek). Jsou auta, kde neslyšíte či nevnímáte vůbec žádnou nerovnost, ale dokáže je v zatáčce rozhodit i menší nerovnost. Tužší nastavení podvozku často znamená lepší přilnavost.
V zásadě článek popsal to co už je roky známé a co je důvodem proč to koncernu funguje - ač jsou přímá třídní konkurence tak každý model cílí na jinou klientelu - VW je tradičně nejvyváženější a nejdotaženější, Škodovka nejvíc užitná a prostorná, Seat zase víc hraje na sportovní emoce. Ač často drobné diference tak ve výsledku přesně vyselektují okruh zákazníků a fakticky si modely nekonkurují
Teoreticky od stolu je mi nejsympatičtější Leon, Golf je drahej a vypadá divně, Octavia jakž tak ujde, asi bude pohodlná ale je to taková neurazí nenadchne služební volba a navíc tam musí člověk koukat na dvojramennej volant. Ale pitomej interiér bez tlačítek mají všichni, takže v téhle třídě bych šel asi pro Focus nebo Corollu.