Diskuse k článku
Škodovky do terénu: Čekání na Yetiho, Roomster 4x4 a Octavia Allroad
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
TomášMYettivůbec nebude. Spíš budou padat hlavy za prodejní propadák jménem Roomster.... |
![]() |
robaRe: YettiHeh tady je asi přání otcem myšlenky že? Roomster nestíhají ani vyrábět. |
![]() |
Vendulavůbec nechápu tuhle averzike třívalcovým motorům. Co je na tom špatného? Pokud se jedná o malý objem, tak proč né? Jenom proto, že to má lichý počet válců? Jezdil jsem s Audi, ještě když u nich frčely pětiválce a charakter toho motoru se mi velice zamlouval - šestka je jaksi sterilní... Mimochodem, majitelé motocyklů Triumph právě na tři válce nedají dopustit. Domnívám se, že pokud je ten motor kvalitní, tak, dejme tomu, do 1.5 litru nemá žádnou nevýhodu proti čyřválci a možná i pár výhod |
![]() |
HagenbadenRe: vůbec nechápu tuhle averziHlavni nevyhodou trivalce je samozrejme vyvazovaci hridel odebirajici vykon motoru jak trenim, tak momentem setrvacnosti ... |
![]() |
pablo4x4Až si budu chtít koupit auto, kde fakt umí udělat 4x4, tak si pořídím Subaru.
0/0
28.6.2006 13:52
|
![]() |
Ceassaroco se vi o Yeti?Mam ho "v merku" tedy libi se mi to co jsem zatim videl. Nicmene o budoucnosti Yeti ani vidu ani slechu. Bude to 4x4? |
![]() |
ŠkodovákRe: co se vi o Yeti?Bude to 4x4 a bude hotový v roce 2008. Ale to není žádná nová informace |
![]() |
Mr.Kefškoda neumí 4x4 ani teďNo, pokud tam bude stejný systém jako má Octavie teď, rozhodně nemá smysl uvažovat o koupi. Chci auto, kde můžu manuálně sepnout uzávěrky diferenicálů. Na to, co oni nazývají 4x4 se nedá v zimních podmínkách spolehnout. |
![]() |
reactRe: škoda neumí 4x4 ani teďnerika se uzaverka (tak mozna financni), ale zaver diferencalu! |
![]() |
Mr.KefRe: Re: škoda neumí 4x4 ani teďDěkuji za info.. Možná máš pravdu,ale všeobecně je rozšířený výraz "uzávěrka diferenciálu" a budu ho používat i dál.. |
![]() |
HonzaRe: Re: škoda neumí 4x4 ani teďUzávěrka dif. se běžně používá, viz např:http://www.bmw.cz/ShowPage.aspx?HighlightTabId=87&tabId=620&chosenMenuItem=712 |
![]() |
honzarovnorůmstr 4x4 , no to mě poser . a nechtěli by třeba na tu 1.2 HTP namontovat křídlo a jezdit rovnou dragstery ? |
![]() |
praptakRe: noA proč ne třeba 1,6 16 V, osobně bych si tříválec nikdy nepořídil, považuji za slušný základní motor 1,4 16 V. |
![]() |
mirekRe: Re: noTo si pořiď to je hrozná sr...ačka.Každou chvíli tě potáhnou a nesmí tě překvapit,že tě budou předjíždět i š 120 l. |
![]() |
DarkZase takovy divny clanek....Mno, mozna ne uplne divny, alespon jsem se dozvedel, ze existuje nejaky desingersky casopis, ale jinak ty informace... Rvat haldex do roomsteru, no to by musela byt asi velmi ftipna vec, navic pokud si vzpomenete na rozhovor se sefem skodovky pro Svet motoru, tak tam bylo neco takove primo vylouceno (byl to ten rozhovor, kde se podrekl, ze yeti dostane 4x4).
0/0
27.6.2006 22:10
|
![]() |
3ddi3allroad?Bože jak může někdo říct, že je z auta allroad když na něj přidělá nějáký posraný plasty za 3,5 tis. :D to mě fakt poser. Ja myslel, že třeba by mohla škodovka začít řešit zvedání podvozku, vetší křížení náprav , atd atd ... Pořád miluju AUDI Allroad, i když je to předražena A6 Combi jako prase :) |
![]() |
JiFRe: allroad?No myslim, ze za tohle Skoda nemuze. To snad ani nejde. |
![]() |
vitajen neznalý novinářmůže napsat takovou blbost, že jdy ž je použita zadní náprava z Octavie,tak je snadné to předělat na 4x4. Ona totiž použitá náprava je z Octavie z předním náhonem a ta nemá ze zadní nápravou ze čtyřkolky společný vůbec nic. Takže zadní náprava z Octavie 4x4 na Roomster nejde namontovat, takže to není tak jednoduché jak si to Neználek představuje. |
![]() |
PeteRe: jen neznalý novinářPatrne pracujes ve vyvojovem oddeleni Skody, kdyz o tom tak zasvecene a presvedcene mluvis... |
![]() |
vitaRe: Re: jen neznalý novinářna to milý Pete, stačí vědět že zadní část podlahy je v obou případech jiná.No a kdyby to bylo to vývojové oddělení, to by bylo dobře nebo špatně? |
![]() |
Sybok_okRe: Re: jen neznalý novinářNemusis pracovat ve vyvojovem oddeleni abys vedel za v Octavii I v provedeni 4x4 byla viceprvkova naprava, tedy konstrukcne uplne jina nez puvodni vlecena ramena, nyni pouzita ve Skode Roomster. Tedy implementace Haldexu do Roomstru by znamenalo viceprvek a tedy uplne predelani podvozku. Proto se vyviji Yetti, tam se s Haldexem, potazmo jinou napravou jiz pocita. |
![]() |
FilipJe to jednoJe to všechno úplně jedno jaká to budou auta, protože do září bude půl národa bez řidičáku a to i ti co jezdí slušně. Obzvláště městští policajti se již na sobotu klepou jak amarouny v míse. |
![]() |
rencarTak takhle to je....Jo ahááá , tak takhle se to dělá . Se na dodávku vrazí pár plastů , rezervu na zadní dveře, cenu zvednout o 200 000,- a máme tu terénního dravce jedna báseň. Bože bože.... ale co ono si to stejně pár pitomců koupí. |
![]() |
joouRe: Tak takhle to je...."No ale kdo není boží nadělení. Nedělejme z punka tupce. No ale kdo není boží nadělení. Každé zboží má svého kupce" |
![]() |
SidVišusRe: Re: Tak takhle to je....
|
![]() |
KrtekRe: Re: Re: Re: Re: Tak takhle to je....Teplej rum pil i když po tom blil .. |
![]() |
JuraRe: Re: Re: Re: Re: Re: Tak takhle to je....To jsou veci po dvou deci, jee jee... Nalej vice, slivovice. |