- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
ten model z České sody byl zatím nepřekonaný :-)
"Na nový model napjatě čeká i více než tisícovka zaměstnanců ve škodováckém závodě ve Vrchlabí. Ten původně měl získat výrobu koncernových minivozů, ta ale nakonec půjde do Bratislavy."
Prečo asi túto výrobu získalo Slovensko? Pretože má EURO, takže VW sa vyhlo problémom pri tvorbe rozpočtov a prípadných vysokých kurzových strát a nestability.
To len ma margo vyhlásení pána "ekonóma" Klausa na tému EURA.
Tak si to užijte spolu s posíláním EUR do Řecka.
Vidiet ze ste fakt amateri! Pravdepodobne ste niektori len nejake 15 rocne deti, ktorym ocko slubil na 18 BMW. Kazdy kto sa v autach vyzna vie ze octavia prvej generacie bola dobre auto.
Si pozrite aka ponuka bola v roku 1996 u ostatnych automobliliek. Velka cast tych aut sa design octavie ani nechytala. Octavia mala velky vyber motorov, vybav a bola ako prve auto Skoda plne konkurencie schopna na svetovom trhu. Bola viackrát modernizovana - hlavne facelift v roku 2001. Prisiel aj model Rs s motorom 1.8T 132kW, ktory v tom case bol spickou v ponuke koncernu VW - napr audi TT, Seat leon, Golf GTI ,-(s roznymi variantami vykonov ). Boli tam aj vyborne TDI motory 66kw, 81kw, 96 kw - PD.
Okrem toho octavia vratila skodu do vrcholoveho motosportu - napr WRC - a neurobila vw hanbu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jazdi na tratiach dodnes ako EVO III a dava zabrat aj imprezam a lancerom evo. ....................... . Viete o tom aute velke .....
Jak prosímvás souvisí WRC s cenou 20 mega se silničním turbochrochtem supernudnou trestnou lavicí Octávií?
vzhledem k tomu, ze marketingove oddeleni prislo s novou koncepci priblizeni se zakaznikum pravdivym pojmenovavanim skutecnosti, nový model se bude jmenovat Škoda Peněz a hlavni marketingova hlaska bude "Škoda, simply never"
pry nejlevnjsi lol auto z roku 96 zastarale technologie z pocatku 70 let a 300t, ani v cine uz to nikdo nekoupi tak to hodi za 299999 a pepik to pres provident jeste veme
nevím, co se furt řeší. Škoda byla vždycky alternativou, před komouše nezabíhám, ale za nich tu byly Trábi a Warťas plus vyspělá lidová sovětská produkce, takže konkurence jakoby byla, dnes je ještě zřejmější. Konstruktéři ve Škodě nejsou žádní blbouni, jen prostě plní pokyny shora. Málokdo si otevře v garáži novou automobilku, víme?
P.S. nedělám konstruktéra ve Škodě.
Asi tak .Skoda ma jen znak ,aby jse nereklo . Zde se montuje tak horsi passat z nemeckych dilu tot vse
No tak výroba řady dílů je v ČR a vývoj je taky částečně v ČR. Ale jde o koncern, to je jasný.
Ja mam taktež rad škodovku ,ale bohužel tak do roku 94 .Nemci ji ovoladaji a to me nikdo nevimluvi nejmene 90 procent komponenty jsou germany atd ,už to nikdo neopravi v stodole doma .Malo prostorne aspon pro me atd
Kdo 3kodovku chce ať si ji koupí. Kdo nechce ať nechá být,. Já mám osmou a nestěžuju si.