Diskuze
Škoda Yeti připomíná Němcům zapomenutý Talbot Rancho
Děkujeme za pochopení.
nezaujatý
naprostá spokojenost s oktávkou
Já nedám na O2 dopustit. Mám ji jako firemní auto a nemá chyb. Teď firma přesedá na fordy a i já ji budu muset vyměnit za Fokuse. Mám z toho kopřivku. Ti co už mají fordy tak vzpomínají na oktávky. Pořád se něco drbe a auto nejede. O vnitřním prostoru nemluvím. Jediná moje spása by byla kdyby ford zkrachoval. Mít Yetiho tak by to nemělo chyb. V podstatě by se mi zvětšil vnitřní prostor a měl 4x4.
Laurin a Dement
Re: naprostá spokojenost s oktávkou
Focus má delší i širší rozchod kol jak OctaviaDále má druhou generaci víceprvkové nápravy a narozdíl od motorů Škoda TDI PD konstručkně starých 30 let má ComonrailPodvozek Octavie 2 neni ani na úrovni Focuse 1 a ta spolehlivost Octavie je opravdu jen nafouknutá bublina.Motory TSI se sero. o stošest a nová generace dieslů to samé.Ono srovnávat techniku Škody která čeká 10 let u motoru než ho odjezdí jedna generace AUDI A4 a pak generace Passatu a Golfa je jen ukázka znalostí blba s O2
nezaujatý
Re: naprostá spokojenost s oktávkou
Teorie ti dává za pravdu, v praxi to je naopak. Já hovořím z praxe a ty cituješ literaturu.
Laurin a Dement
Re: naprostá spokojenost s oktávkou
Já jsem pracoval u Škody x let jako technik přijmu a momentálně pracuji u Forda jako technik přijmu oprav!Myslim že mám narozdíl od tebe mnohem větší znalosti o autech i o kvalitě daných modelů.
nezaujatý
Re: naprostá spokojenost s oktávkou
Tak potom máme vadnou sérii. Jde vždy o diesly. Jaktože se nové auto zastaví a musí je odtahovat do servisu kde se hrabou v elektronice ? A pokud se týká toho podvozku asi máš pravdu ale já jsem nezaregistroval chybu v podvozku u O2. Možná až proženu fokuse tak teprve poznám rozdíl. Ovšem motor fokuse nemá na 102 kW oktávky a jejich 6 rychlostí. Je mi celkem jedno zda jde o starou koncepci, když mám malou spotřebu a fokus se mě nedokáže udržet. Radějistarou svižnou starou koncepci než moderního, poruchového lenocha.
Laurin a Dement
Re: naprostá spokojenost s oktávkou
2.0.L TDCI 100KW 6 rychlostíTento motor se do Fouse montuje od začátku druhé generace.Poruchového lenocha.Octavia RS má 147 KW a je o cca 300kg těžší než Focus ST 166KWFocus RS má 224kw2.0L má 107 KW,1.8l má 92KW,1,6L má 85KW,slabší 1.6L má 74KW stejně jako Octavia a 1.4L má 59KW .
PepaK
Re: naprostá spokojenost s oktávkou
Focus ST 5dv má pohotovostní hmotnost 1437kg, Octavia RS TSI má 1395kg, nějak těch tvých vymyšlených 300 kilo nevidím...naopak Octa je lehčí...
smajlik :)
Re: naprostá spokojenost s oktávkou
Pokud si pamatuju dobře, RS mělo pohotovostní kousek pod 1300kg. ST nevím, v tom jsem nikdy neseděl. Jinak pozor na častou záměnu pohotovsotní a provozní hmotnosti, není to totéž...
Fualmu
Re: naprostá spokojenost s oktávkou
Z jaké praxe chytráku ve Fordu jsi ještě neseděl, jak píšeš tak co tady meleš. Škodovkář a taxikář to je fakt syndrom.
Tomas
Re: naprostá spokojenost s oktávkou
Vystřídal jsem už pár aut. Novýho Focuse combi jsem měl tu čest jezdit 1 měsíc, v motor. verzi 1,5. Připomínám, že byl nový z půjčovny, nejeto cca 7 tis. km. Bylo nás víc ve firmě, kteří s tím jezdili, kteří jednoznačně tvrdili, že přesedlat z OII do focusu je hodně velký skok dolů. Mě osobně jízda s ním připadala na úrovni cestování s manželčinou fabií. Vše je samozřejmě subjektivní.... ale Focuse bych s OII nesrovnával.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...