- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kdyz uz to prodavali, tak aspon mohli pozadat o cast akcii VW. Nemecky stat take vlastni asi 20%. Francouzsky stat zase vlastni Renault (regie nationale).
Asi nevíš, jak vypadala Škodovka v roce 1990. Ale za pokus to stálo (a věřím, že ten pokus tam mohl být).
Prodali naše národní stříbro cizákům. Ještě že se před nimi povedlo zachránit ČKD a Poldi Kladno.
Touché. Ale měl jsi tam dát smajlík, nějaký bolševik by to nemusel pochopit. :-)
Jak píšou ostatní, bylo to správné rozhodnutí.
Jedno z mála výborných rozhodnutí tehdejší vlády
O kterém se jednalo už pár let před rokem 1989 Více o tom jistě ví i ředitel Státní plánovací komise a .............
Skvělé rozhodnutí Pithartovy vlády a dobře, že se nakonec neustoupilo Klausovi. VW vytáhl Škodovku z dluhů a dodal ji moderní technologie a platformy. Díky tomu dopadla z východních automobilek v podstatě nejlépe.
Jinak pro srovnání. Socialistická Škodovka vyvinula svoji odpověď na VW Golf až po dlouhých 14 letech (Golf - 1974, Favorit 1988). Škodovka pod křídly VW vyvinula svůj "Golf s batohem" dokonce rok před odpovídající generací VW Golf (Ocavia I - 1996, Golf IV - 1997). Škodovka tak měla nejmodernější technologie k dispozici dokonce dříve, než samotný VW.
Jo, dobré rozhodnutí neustoupit Klausovi. Nedávno jsem viděl nějaký pořad kde byla historie jak NDR prodávalo výkresy auta z kterého vznikl Golf... Evropa je malá. Škoda, že dopadl neslavně Liaz a těžkou story měla i Tatra...