- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to moc hezké auto, zvenku i zevnitř. Nepochybuji o tom, že bude stejně úspěšná jako ty předchozí.
Koukám, že už mohli použít plynové vzpěry u víka motorového prostoru. Nikdy jsem nepochopil, proč Octavia 1 až 3 má tyčku a patnáct let staré Polo má plynokapalinové vzpěry. Vlastně pochopil...
Kolikrát máte potřebu se vrtat v motoru, že potřebujete vzpěru?
Je to tak obrovské, že to nenarvu do garáže. Přestože silnice se nezvětšují, tak auta se vyrábějí větší a větší.Pokud v takovém voze pojede 1 osoba-řidič, tak těm kolonám se nelze vyhnout.Auto sice pěkné,ale buď jako stěhovák, nebo auto na dovolenou, výlety.
Ne každý preferuje to, aby měl jedno auto na popojížďky po městě, jedno na cestování na chalupu a třetí na dovolenou. Prostě se na všechno snaží využít pouze jedno auto.
Jo auto je to pěkné, ale sláva konečně někoho napadlo se zbavit šaltpáky...
Před pár lety mne zaujal Fiat Tipo. Scala a bohužel i tato oktávka, vypadá ze zadu jako Tipo..na silnici to ze zadu nerozeznáte... nechápu
Pokud tyto vozidla nerozeznáte zajděte na oční.
exteriér opravdu parádní, výbava, funkčnost a kvalita bude tradičně na velmi vysoké úrovni, takže úspěch oktáfky bude evidentně pokračovat
Z toho videa by někdo mohl mít pocit, že to má horší emise než čerstvě nastartovaná avia v zimním období. Projede to a je za tím mlha. :-)
Vzhledově se mi to ale líbí. Jen bych v tom rád viděl i nějaký ten "neekologický" motor.
2 litr turbo benzín i nafta :)