Diskuze
Nová octavia exceluje v crash testech. I díky vystřelovací kapotě
Děkujeme za pochopení.
P94e50t46r 52M25a85r67š16o53u30n
cele testy pomalu a jiste jsou jiz jen na H... hodnoceni nejakych blikatek, ktere mne opravdu pri nehode nazachrani. Stejne tak jednou je v clanku receno, ze Euro NCAP ocenuje bohatou nabidku dalsich bezpecnostnich systemu, jez mohou mit zakaznici treba za priplatek. A podruhe naopak se rika, ze neuznalo omezovac za priplatek, protze tvrdi ze si ho stejne nikdonekoupi... (jak tedy vedi ze ony hovadinky psane vyse si nekdo vubec koupi?)
M21i43l77a32n 51S95t46r44n16a82d37e95l
V čem že to EXCELUJE ? Není tohle už trochu moc? Takové články na mne působí ANTI ! Už proto bych si nikdy žádnou schade nekoupil,
i30 vs. rapid vs. ochcáva
http://www.euroncap.com/results/hyundai/i30/478.aspx
http://www.euroncap.com/results/seat/toledo/495.aspx
http://www.euroncap.com/results/skoda/octavia/512.aspx
Takže ještě jednou, v čem je nová šáde tak excelentní?
K78a29r69e25l 16H87r29u56š25k92a
Octavia, Octavia, Octavia ... a o tom, že VW uvedl Golfa Varianta místní Škoda-nazi redakce nenapíše ani řádek. Že by obavy z oslabení popularity nové Okiny? No nic, mrkněte sem: http://www.autorevue.cz/volkswagen-golf-variant-kombik-sedme-generace-odhalen
J70i72n37d83ř98i81c15h 98Š72k84o66p55e85k
určitě o něm článek bude, ale ne hned. Vždyť o Golfu byl nedávno, s odstupem pár dnů se dočkáš
J60i85n35d46ř54i38c32h 97Š19k98o73p95e25k
Novou octávku bych koupil až tak za 2 roky. Za tu dobu jednak konstruktéři vychytají případné mušky, něco jako menší facelift třeba, a jednak se vyzkouší v praxi funkčnost různých více či méně zbytečných el. systémů a objeví se návod, jak je deaktivovat. Protože jet do servisu jen proto, že čidlo bude třeba tvrdit, že řidič sedí křivě, je drahý výlet.
M52i10l64a11n 63Š27v84a34g80r33o18v60s16k10ý
Herr Gott, to se bude bourat.
J32o95z68e62f 21K72o82s63t30e62l82a11n86s69k98ý
Dávať body za obmedzovač rýchlosti mi príde úplná hlúposť. Skôr by som za to body bral. Niekedy náhle pridanie rýchlosti môže zabrániť nehode. Budem v meste obiehať 50-kou auto, ktoré ide ledva 40, odrazu sa predo mnou v protismere objaví auto či iná prekážka, chcem pridať rýchlosť a - nič. Zastaví ma obmedzovač. Kým sa spamätám a uvedomím si, v čom je problém, a ako ho odstrániť, môže byť už neskoro.
Moderné systémy sa snažia z vodičov robiť hlupákov. A rovnako aj skúšobné testy.
M73a62r87t82i39n 14K44a70r30á48s70e61k
Ja mam v aute omezovac ktery funguje tak, kdyz zamecknu plyn na podlahu tak se automaticky deaktivuje (prave kvuli tomu co zminujete). Pocitam ze i u jinych to funguje obdobne.
J61i26ř84í 48H37r10d12l49i46č62k32a
Tyhle NCAP nemají moc velkou váhu. Zaprvé automobilky dodávají do crashtestu vyztuženou verzi konkrétního auta a zadruhé testuje jen 2 typy nárazu. Takové Volvo testuje přes 70 (!) různých typů nehod, vč. převrácení, atd. a podle toho vychytává nastavení. Do má podle mě smysl, ne tyhle ,,ideální" nárazy.
T41o87m79á12š 28K62n40a24i34f29l
Do kohos to duši dal. Ne, automobilky do testu žádné speciálně vyztužené verze aut opravdu nedávají.
Tyhle ideální nárazy nemají za úkol vypovídat o bezpečí toho kterého auta v absolutní hodnotě - ale jako srovnávací ukazatel, aby bylo možné porovnat více autíček různých výrobců podle jednotného kritéria.
L55u72k32á70š 27M61r96k41v72i11č31k83a
Jako fajn, Octa dostala plnej počet, ale to video mne lehce znepokojuje. Auto to napálilo do toho bloku v nějakých 50km/h nebo 60, jako vždy a celej čumák se proměnil v placku. Co to udělá v 80 nebo dokonce stovce?
M10a64r50e51k 34H42r52u66b17y
Hmm, tak dobre boura...ted jeste, aby i dobre jezdila
M55a37r60t13i70n 22F25r66a82n49t52i14š88e31k
formulace "úchyty Isofix jsou jen na dvou zadních místech" je vůči Oktávce nespravedlivá. Já vzadu tři dětské sedačky potřebuji a tři isofixy nejsou ani u všech MPV. Sedany, kombíky i SUV mají běžně jen dva.
M20a13r22t66i30n 10F81r54a36n18t30i55š17e80k
to mínus je od borca, co má čtyři isofixy vzadu v trabantu?
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Prodej rodinného domu, 100 m2, Orlová, ul. Březová
Březová, Orlová - Poruba, okres Karviná
4 200 000 Kč