Diskuze
Slovenská továrna Volkswagenu zahájila výrobu Škody Karoq
Děkujeme za pochopení.
R61o38m45a77n 11S16m46a52t53a47n54a
"Škoda Auto loni dodala celosvětově 1,24 milionu aut. Provozuje tři výrobní závody v České republice, vyrábí v Číně, Rusku, na Slovensku a v Indii"
- už by českí novinári mohli prestať naháňať české ego a podobné nezmysly. Škoda samozrejme žiadny závod na výrobu automobilov neprevádzkuje. VW BA je čisto nemecká automobilka, ktorá vyrába rôzne autá akýchkoľvek značiek koncernu. Tak to funguje aj v Boleslavi, kde sa vyrába aj Seat. Španieli isto nepíšu vo svojich novinách, že prevádzkujú SVOJ výrobný závod v Čechách :-) Inak Nemci nevlastnia na 100% iba výrobný závod u vás, ale aj značku Škoda. Inak pred znárodnením Škoda patrila na 100% Francúzom. Česká nebola už dávno, keď pôvodná výrobňa krachla a značku s dielňou kúpili Francúzi.
V46á83c23l68a73v 80K12n39á36k35a36l
No pane jo, to je úroveň článku jak v motorubrice časopisu Vlasta. Informace že podvozek se vyrábí támle a karoserie tuhle působí dojmem jako když je auto stavěné na rámu. Taky ta zmiňovaná výroba Citiga nebude asi zrovna aktuální. Tak snad alespoň to zahájení montáže Karoqu je pravda.
R54o60m36a96n 37S91m85a97t63a87n48a
Samozrejme je to napísané veľmi laicky. Karoq sa môže vyrábať kdekoľvek, kde je na to miesto a technológie. Karosáreň s lisovňou je ale vždy špecifická a preto nemá zmysel na dobu, pokiaľ sa bude tento model v BA vyrábať postaviť drahú lisovňu a karosáreň s lismi a robotmi. Ostatné je už len vecou voľných kapacít na jednej výrobnej linke a logistiky. Pred rokmi sa v BA vyrábali takto karosérie pre Porsche Cayenne (podobná veľkosť ako Touareg), osadili sa palubovkou a palubnými sieťami a vlakom sa vozili do Drážďan na montáž. Dnes sa už Cayenne vyrába kompletne v BA a karosérie sa vyrábajú pre iný podobný model Lamborghiny. Karoq bude v BA iba dovtedy, pokiaľ nepríde nový model Passatu a jeho lacnejšieho klonu Superbu. VW Up končí úplne, linku treba zaplniť. Nemci si to efektívne medzi svojimi závodmi zoptimalizujú.
M14i57r85o62s22l26a18v 22S18t94e59i57n32e48r
Výroba není totéž, jako montáž. Podstatná část výrobku je karoserie , ta má své nezaměnitelné identifikační číslo. Ta se vyrábí zřejmě v Quasinách na polské hranici. Motory se zase vyrábí jinde, převodovky a osy také jinde.
Jediné, co je společné, je evropský původ a Škoda je také jeden z nejstarších výrobců automobilů, jako Daimler, Mercedes, Peugeot nebo Ford. Slavný Volkswagen byl založen teprve německými socialisty v třicátých letech. Vlastnictvím Škody se tak VW stává společníkem těch původních zakladatelů automobilismu, získává tak punc tradice. I jiní výrobci masových produktů si tak vylepšují pověst, třeba Fiat vlastní i Alfu Romeo a Lancii.
J13i56ř60í 65K34o38č26í
FIAT byl založen už v roce 1899 , v roce 1920 už vyráběl dvanástiválec dvoulitr !!!! Nepotřebuje si kupovat žádnou prestiž.VW ve skutečnosti začal vyrábět až v roce 1950 . Proto také nikdo VW a jeho deriváty nesbírá - jsou bezcenné .
Z15d34e82n83ě50k 14J78a53r66o54š83e65k
Mohl by mi někdo vysvětlit, proč je údajně tak kriticky důležité zavádět kurzarbeit atp.? 500 mld víme kde a z našich daní "zachraňované" podniky otevírají z kapacitních důvodů továrny v zahraničí. To nevymyslíš. Jiné firmy, které i v době Covid těžko shánějí a přeplácejí automotive zaměstance na kurzarbeitu a COVID 789... skřípou zubama.
L97u78b65o82š 21U67l85r31i24c27h
" otevírají z kapacitních důvodů továrny v zahraničí."
Nemci si môžu otvárať svoje pobočke kdekoľvek na svete, prečo by sa všetko malo vyrábať v Nemecku?
A41l93e13š 14B57a33j45e35r
v česku je třeba uvolnit výrobní kapacity pro podstatně perspektivnější a dražší Enyaq
Krize ukázala, že Slovensko už nemůže být montovna, upozornila Čaputová
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
Italové zadrželi zásilku fiátků z Maroka. Budou strhávat nálepky s vlajkou
Italská policie zabavila víc než 130 vozů značky Fiat dovezených z Maroka na základě podezření, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané
Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...
Umělá inteligence obchoduje s auty líp než člověk. Umí i mluvit se zákazníky
AURES Holdings překonává třicetileté prodejní rekordy díky nasazení umělé inteligence do svého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel
Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...
Sennamanie v Imole. Byli jsme tam, kde se před 30 lety zabil závodnický bůh
Letos v květnu uplynulo třicet let od chvíle, kdy přišel na okruhu v Imole po nárazu do zdi v...
Vzdušný zámek šampiona nízkých cen. Dacia Jogger umí být low-cost obytňákem
Oblíbená rumunská značka nabízí své největší auto s alternativním pohonem na LPG, které svým...
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
CNG stále dává smysl, ale automobilky s ním už nepočítají, potvrzuje Škoda
Koncern Volkswagen, stejně jako třeba značky Opel nebo Fiat, už před časem oficiálně ukončily éru...