- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Je to věc vkusu, mně se chrom líbí.
Zbytečný článek,auto dobrý,ale za tu cenu si ho koupí pár boháčů
Chce to jen umět počítat. Celkové náklady na provoz a vlastnění Enyaqa se např. se stejně velkým Kodiaqem srovnají po ujetí 60 tisíc km. Poté je Enyaq na provoz vždy už jen levnější.
Facelift to nie je, skôr oprava chýb. Prví majitelia majú právo sa cítiť podvedení, pôvodne dostali nedorobok
Mě se to líbí. Mám jen dvě výhrady, které mi nedovolí auto koupit a to je dojezd a cena. Ale na oko moc hezký.
Přes 500 kiláků je v pohodě. Jen ta cena.
Škoda by Enyaq výrazně vylepšila šestiválcovým, atmosférickým benzinovým motorem. Nebo nějakým úsporným naftovým agregátem. Fosil je fosil.
Super . Enyaq má teď ve výbavě to co Tesla už několik let . A budou aktualizace " vzduchem" ?
"Výrazně pozměněný model Enyaq, ale na pohled to na něm vlastně nejde poznat" - věta, kterou by měli vytesat do kamene
Za kolik to majitel po 8-10 letech prodá?
To je zase článek. Vzhledem k tomu, že se vzhled nemění, tak těžko můžete psát o tom, že to je facelift. Ono samo to slovo přímo odkazuje ne změnu vizáže! Nehledě na fakt, že i klasická spalovací auta úplně běžně s různých důvodů měnily motorizace a nikdy to jako facelift nebo cokoliv jiného označováno nebylo.
to je friendly price teda...