- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Čtu tady ty komentáře. Mnoho povyku pro nic. Když na to někdo má a chce to, tak si to koupí. Když na to nemá nebo to nechce, tak si koupí něco jiného na co zrovna má co se mu líbí. Je to dost prosté. Jistá obtíž je pouze, když to někdo chce a nemá na to.
Jenže on se ten výběr toho co někdo chce a má na to, velice zúžil a koupit si co se mu líbí už není možné. Takže proto asi ten "povyk".
Když to má snížený podvozek, splňuje to pořád ještě podstatu SUV?
Říkat přerostlýmu dvoutunovýmu krámu sportovní auto je k smíchu. Kdejaká 15 let stará Impreza STI si to monstrum v prvních dvou zatáčkách namaže na chleba.
Na to nepotrebujete ani Imprezu. Bohate staci treba Suzuki Swift Sport, ktery koupite za par desitek tisic a svezete se lepe. Je to jen marketing, ktery ja take nechapu. S Enyaqem se jezdi dobre, ale je to proste jen dopravni prostredek, urcite bych se s nim nesel projet jen tak pro radost z jizdy.
Na lidovky.cz byl článek jak redaktor Šitner jel Enyaqem RS k Baltu. Asi prima jízda, do momentu, kdy potřeboval "natankovat". Pak už na blázinec.
Divím se, že se EU nerozhodla regulovat výkon elektromobilů. Vysavače ji vadily, auta nevadí. Přitom už teď není v Evropě dostatek el. energie. Na co potřebujeme X set wattova auta?
Tak jsem si zapnul konfigurátor a dostal jsem se nutně na 1700tis. Pokud bych chtěl pár asistentů a paměť v sedadlech, tak 1750tis. To snad nemyslíte vážně Jdu si koupit dalšího Mustanga, dokud jsou a mají motor
Mustang se spalovákem je snad úplně jiná kategorie. Kdybyste chtěl Mustanga porovnávat s Enyaqem, musel by to být Mach-E.
*Nová praktická Škoda Enyaq RS iV má 300 koní a dojezd až 550 kilometrů
*Enyaq RS iV dokážete na dostatečně výkonné stanici dobít z deseti procent na doporučovaných osmdesát procent za 36 minut!
*I přes značnou hmotnost (2 258 kilogramů) zvládne verze RS zrychlit z nuly na stovku za 6,5 sekundy. Nejvyšší rychlost stoupla na 180 km/h.
*...aby auto opravdu poslalo tři sta koní k nápravám, musí být splněno několik požadavků.
Především jde o dostatečné nabití baterie – na 88 procent a víc. Přitom její teplota musí být v rozmezí 23 až 50 stupňů Celsia. Rozhoduje samozřejmě i momentální stav a její celková funkčnost. Pak dostanete plný výkon na třicet sekund.
Cena vozu již od 1 644 900 Kč...
Tohle byl shrnul jednou větou - tragikomedie a dost nepovedená zelená propaganda.
to že ty na takový auto nemáš dost peněz neznamená, že je blbý, kdybys na něho měl a jezdil s ním, tak by se ti to líbilo daleko víc, než se ti líbí jezdit ve tvým autě
Vtipný je, že auto má aerodynamické kryty kol, aby se ušetřilo pár setinek kWh energie, a pak se na střechu dá rakev a dozadu jízdní kola.
ty bys chtěl, aby to mělo krytky neaerodynamický? co dáš ty na střechu je tvoje věc, tam nic nevozím a vzadu taky ne
Když to bude mít motor cca 150-190 kW, minimálně o tunu lehčí a polovinu levnější , tak pak o tom budu uvažovat. Tvarově se mi líbí, ale je to kolos...
Spotřebu Priuse, kufr Avie za cenu Dacie :D