Diskuze
První jízda novou škodovkou do zásuvky: Enyaq je skvěle vyvážený
Děkujeme za pochopení.
J73o77s30e97f 61T77e27i81c21h45m87a17n
Nešlo by ty názvy aut trochu počeštit ?
T64a61d38e33a16s 90P10i92s16t47a
Jasně. Mohlo by se to jmenovat životník, ale neprodávalo by se to za hranicemi dobre.
J34i78ř52í 44B85l85a55ž97e43k
Nějaké zvláštní výpočty. 11 kW ze zásuvky 230V, vychází mi to na pouhých 48 A. Jestli to nebude spíše tří fázová zásuvka 3x230/400V
L50a44d15i59s91l43a53v 18K36a93l65o46u73s
Mě se elektropohon líbí. Na jízdním kole. Akorát to kolo místo 10 kg váží 22 kg. Pak je problém s baterií. Kapacita se s věkem snižuje, chtělo by to repas té baterie. Vypadá to, že přestože je baterie plně nabitá, tak dojezd je 1/3 nové bazerie. Co s tím ? U kola to nějak rozdýchám, ale u auta by to bylo na odstřel.
J85i52ř10í 33S81c78h55w70a35c52h
Elektrokolo co váží 22 kg, bude po odstrojení elektrovýbavy vážit asi tak 15 kg (nikoliv 10 kg).
Pokud u auta klesne dojezd na 1/3, tak to nebude na odstřel, ale na reklamaci....
M51a54r26e90k 40B35a23r11t46o71š
Najovší prieskum (z USA): cca 40% ľudí aku autá úplne odmieta, 40% nákup aku auta neplánuje, 30% vlastníkov aku auta už rovnakú chybu neurobí.
M58a11r46t89i61n 82K72a98r50á11s60e21k
Tzn 20% nakup planuje? To je celkem dost ne?
M98i43l55o73š 60S71e87t44í34k
Asi vám tak úplně nerozumím. Nejspíš jste chtěl reagovat na něco jiného, neboť jak jsem psal, od pádnů ze Škodovky bych si auto stejně nekoupil. Pro upřesnění tedy od celého koncernu VW.
M48i91l98o90š 44S62e39t32í71k
Tak a teď to i mě skočilo úplně jinam. Měla to být reakce na Martina Karáska.
Z30d17e55n83ě16k 20P70a98v15l56i29š
Jezdím 5 let starou firemní naftovou A6 allroadem, dlouhodobá spotřeba 7,4. Veškerá vozba u nás ve firmě je na naftu. Na elektřinu máme ručně vedené vysokozdvižné vozíky. Auto na elektřinu? Pro manažery se nehodí, pro obchoďáky také ne, malou dodávku na naftu koupím za 200 tisíc. Tak k čemu nějaký enyaq?
F33r90a40n80t87i91š96e79k 49B49ě74l83o24v76s96k96ý
Hlavně je to při výrobě elektřiny v Česku s 0,6 kg CO2 na 1kwh a 2 tuny CO2 na 1kwh baterie ekologická katastrofa.
F62r90a37n46t20i78š88e89k 65B81ě25l36o45v13s60k65ý
Rekapitulace pri které začne být agresivní každý zelený aktivista:
- můj superb spotřeba 6l produkuje 16,1 kg CO2 na 100
Enyak nabití baterky 37, 2 kg CO2 což na dojezd dělá přibližně stejně. Plus 15% ztráta dobíjení plus 20% spotřeba horko, zima. A na závěr třešnička, výroba baterie 60kwh cca 120 tun! Co2. To jsem ještě za 4 roky se svým superbem nezvkadl, zato enyaq ještě než předjel svým superzrychlenim prví auto. Apropo s předjížděním mých 200 koni nemá žádný problém. A teď sledujte ty vztekle komentáře...
R41o24m10a56n 61N27e13p52š64i59n81s31k54ý
„můj superb spotřeba 6l produkuje 16,1 kg CO2 na 100“
No tak to leda ve snu, pokud se mu ta nafta zjeví v nádrži nějakým zázrakem.
Počítat u elektromobilu externality výroby elekřiny a přitom nepočítat u ropy její těžbu, transport, rafinaci/výrobu, převoz do čerpacích stanic, napumpování do auta, provoz celé té infrastruktury, to je fakt fér srovnání.
P41e16t19r 22Š17r18a76i20e19r
Dobrej PR článek. Akorát mám značné pochybnosti, zda crossover o mrtvé hmotnosti 2 tuny je tím správným ekologickým řešením....:-P
M53i12l49o25š 15S75e70t43í46k
Není, ale eko loby bude hýkat nadšením tak jako tak.
T98o76m49á45š 45Z87e84m80á60n95e66k
Jojo, teď káry pofrčej, zvlášť tyto. RS s max.rychlostí 180km/hod, taky dobrý.
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
Italové zadrželi zásilku fiátků z Maroka. Budou strhávat nálepky s vlajkou
Italská policie zabavila víc než 130 vozů značky Fiat dovezených z Maroka na základě podezření, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané
Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...
Umělá inteligence obchoduje s auty líp než člověk. Umí i mluvit se zákazníky
AURES Holdings překonává třicetileté prodejní rekordy díky nasazení umělé inteligence do svého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel
Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
CNG stále dává smysl, ale automobilky s ním už nepočítají, potvrzuje Škoda
Koncern Volkswagen, stejně jako třeba značky Opel nebo Fiat, už před časem oficiálně ukončily éru...
VW ukončil námluvy s Renaultem. Patálie s levným elektromobilem pokračují
Volkswagen ukončil jednání s francouzským konkurentem Renault o společném vývoji levného...
Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel
Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...