- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Automobilky přestanou vyrábět auta pro normální lidi. Již nyní u nás koupí 75% nových aut podnikatelé a firmy. A bude ještě hůř. Vozový park zestarne. I v podstatně bohatším Nizozemí si elektroauta nemůže dovolit velká skupina lidí.
Nojo, škodovka, public relation a nej nej nej :-)
Elektroata nejsou vubec ekologicka, je to jen politicka hra o ekoligii....
Pokud bych nemusel platit DPH, koupim, jinak ne. Ve vsech okolnich zemich vraceji zaplacene dane (DPH), jen nevim, proc se tomu rika dotace, dotace je, kdyz dostanu penize nekoho jineho, ja chci jen vratit sve vlastni.
No mne teda prijde uplne jedno, jestli vam stat odpusti treba 200 000 na DPH, nebo to DPH zaplatite a dostanete 200 000 dotaci. Vy i stat na tom budete v obou pripadech presne stejne...
Problém Enyaqu je v tom, že za hodně peněz nenabízí žádnou přidanou hodnotu. Stačí porovnat s Kodiaqem /1 kus v benzínu 4x4 máme ve firmě/.
Ano, pri srovnani s hnusnou krabici kodiaqem ten enyaq opavdu vynika...
A mrkněte na toto místo Enyaqu:
https://www.honda.co.jp/CLARITYPHEV/webcatalog/performance/driving/
Cenově i dojezdem je to Tesla Model 3 SR. Ale má to moc malou max. rychlost, pomalou akceleraci a pomalé dobíjení, takže člověk prostě přijede později. A samozřejmě je blbost kupovat Model 3 SR, když jen o 200 tis. víc je LR s 50% dojezdem a ještě rychlejší akcelerací (maximálka je u Tesel jedno, tak malá jako u Škody není). Kromě pár důchodců všichni majitelé SR litují, že si měli připlatit na LR. Prostě nejlepší Škoda to dotáhla na nejhorší Teslu. Ale je to určitě dobrý začátek, lepší než nic.
Tesla má navíc ještě jeden zásadní bonus - Superchargery.
Neznám důvod, proč bych si koupil elektromobil od nezkušené firmy bez zázemí (VW) a s tendencemi vyždímat zákazníka na servisu (vidím to na služební Škodovce - co se může ulomit, je uděláno tak, aby se to ulomilo, co se může opotřebovat, je uděláno tak, aby se opotřebovalo a bylo nutné zajet do servisu).
Když elektromobil (u mě je to jisté - už jsem jich několik měl a stále mám), pak Teslu, Hyundai, maximálně Peugeot, Renault, Nissan, ale rozhodně ne Němce. Nestojím o švihadla vzadu a podobné fígle, naopak, rád se nechám hýčkat. A rozhodně nemusím mít obludu, Ioniq mi uveze rodinu bez problémů.
Nejlepší elektrosoustavu ma Tesla, nejlepší hybridy jsou Toyoty a nejlepší na vodík je Toyta/Honda/Hundayi.
Naživo jsem ho viděl už pár měsíců zpět. Je to vážně moc hezky autíčko, škoda že to neprodávají i se šestiválcem, jedno jestli nafta nebo benzín.
Mam 90l LPG a 60l benzin. Jestli si nekdo mysli, ze auto na elektriku je ekologictejsi, tak se tedy dost myli.