Diskuze
Schody na nové D1 už nebudou. Jak se staví dálnice
Děkujeme za pochopení.
Jan9002
Doufám, že to nebude jak Ostravská dálnice
předloni to otevřeli a letos se jezdí jenom v jednom pruhu, protože se to musí celé opravovat. Jenom bych rád věděl, za čí peníze se to opravuje, jestli je to v záruce, nebo to cálujem ze svých daní. Machři.
AlterID
Re: Doufám, že to nebude jak Ostravská dálnice
Reklamace. A bylo to nečekaným pohybem v podloží. Netvrdím, že to nebyla jejich chyba, každopádně to není problémn s povrchem vozovky (o kterém je tento článek), ale s umístěním pilířů v zemi.
Host
pokud umrel, nemuze mit klid
proc nezverejni jmeno toho debila co projektoval D1? rad bych vedel, koho vlastne proklinaji ty statisice lidi co po ni denne musi jet?
Plukovnik_Kolonel
Re: pokud umrel, nemuze mit klid
Nejdriv si prosim te neco precti o tom, jak komplikovane ty stavby vznikaly, to nebyla jedna D1 navrzena od stolu, ale bohuzel rada udalosti... pak teprve mudruj
Host
pseudodálnice na Poděbrady
Obzvláště krásný povrch z doby éry KSČ je na dálnici Praha-HK v úseku Mochov-Praha a na opačné straně Praha-Pečky. Před jízdou je nutné si kromě dálniční známky zakoupit boxerský chránič zubů, aby se při jízdě po nechutných betonových vlnách samy nevytloukly! Za jízdu po takovém hnusu by měl stát platit motoristům! Korektní by bylo alespoň v uvedeném úseku zrušit zpoplatnění dokud nebude to co se nazývá dálnice skutečnou dálnicí plnící mezinárodní parametry!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Host
No a po tom všem
to ai tak za 2 roky popraská. V prvních letech jezdí jenom zalívači. Po nich to nádherně bouchá. No a pak tak za 5 let se dělá novej koberec. Je to takové perpetum mobile na peníze.
Host
Není beton jako beton
D1- úseky mezi Brnem a Vyškovem celkem nová dálnice s nejšílenějším betonovým povrchem co jsem poznal.Výrobce by měl vrátit ty miliardy nebo to zdarma opravit. Mezi Prostějovem a Ohrozimí je betonová dálnice co postavili Němci za 2. světové války někdy v roce 1942 což je 67let tak se tam vy machři podívejte a zanechte výmluv. Nebo jsou naše normy zas nějak lobisticky změkčelé ??? Každá naše dálnice je když se otevře perfektní ale jaksi velmi rychle stárne.
Host
všechno jde
Beton bude vždy lepší. Stačí pouze ten důvod, že na něm nebudou během dvou let šílený koleje od kamionů. Otázka hluku je podružná a vcelku mne nezajímá. Zajímá mě spíš to, že na betonu mam kratší brzdnou dráhu. Jestli promrzne rychleji asfalt nebo beton je úplně jedno. Prostě přizpůsobim jízdu stavu vozovky a nepojedu na ledu 130 jenom proto, že je to dálnice a že se tam může jet 130. Kdo má něco v hlavě, tak přezuje na zimní a při řízení vytáhne hlavu v pr**le a neřítí se jak idiot, když hrozí, že může být vozovka namrzlá. Jinak samozřejmě beton vydrží od dost déle než asfalt.
Celé je to ale o lidech, kteří to staví. I asfaltka se dá postavit tak aby na ní nebyla po chvíli koleje. Rozdíle ale je pak v tom, že se peníze musí lít pod ten asfalt a ne do kapes. Silnice u nás stojí dvakrát víc než v Německu a vydrží přitom polovinu. Ono by možná taky pomohlo kdyby se maximální hmotnost kamionů nastavila z 48 tun na 40, jako je to na západě a důsledně se to kontrolovalo.
nekdoosmdesatyšesty
Foto
Odkaz na fotky čerstvého CB krytu na R1 :
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnicedalnice/r1/090920/cbk/
Zejména tato je výmluvná:
http://ttnz.cz/mo/album/v/stavby/silnicedalnice/r1/090920/cbk/IMG_1567.JPG.html?g2_imageViewsIndex=1
Host
Jednotky
Doporučoval bych autorovi příspěvku ověření rychlosti betonáže. 350m za den je asi překlep. Umíte si představit jak vyrobíte a dopravíte během jednoho dne cca 950 m3 betonu?
Honza.Z
Re: Jednotky
ja si to treba predstavit umim ale ja si dokazu predstavovat spoustu veci.
Host
Mamlasove dodelejte Ostrava - Hradec a
jizni spojku PaneBoze!! Konecne uz pahnáti!!!
Honza.Z
Re: Mamlasove dodelejte Ostrava - Hradec a
beru lopatu a hned tam letim kdyz si to rek tak razne
Host
Skutečně?
pane bože....vidím, že se tu sešla banda neuvědomělých lidí :D, viz- na betonové dálnici horší přilnavost, beton rychleji promrzá, pak taky, že v západních zemích nemají betonové dálnice, pak cosi o tom, že to skáče jak prase, pak, že je asfalt lepší...nestačím se divit, kolik lidí bez základní školy tu zvěřejňuje své výmysly.
Za prvé - na b. dálnici je přilnavost značně lepší. než na asfaltce, je to dáno tím, že to zdrsňují a i kdyby nezdrsňovali, pořád to bude mít lepší vlastnosti, než asvalt
Za druhé - beton rychleji nepromrzá a to z toho důvodu, že má větší hustotu než asvalt
Za třetí - podívejte se do Rakouska, tam staví jednu betonovou dálnici za druhou a v Německu staré asvaltky nahrazují nové betonky
Za čtvrté - projeďte se směr Ostrava v úseku Olomouc - Lipník, betonové úseky jsou staré více než 11 let a ani známka zvlnění, žádné skoky, koleje, nic...to stejný úsek Lipník - Hranice, krásná dálnice... Vy co tu žblebtáte nemáte ani páru a děláte chytrý! :D
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Škoda stále roste, šampionkou prodejů je octavia. Spalováky neodepsala
Škoda Auto zvýšila v prvním čtvrtletí dodávky vozů zákazníkům o 5,2 procenta na 220 500 aut....
Plzeňská univerzita bude vychovávat inženýry elektromobility, je o ně zájem
Fakulta elektrotechnická Západočeské univerzity v Plzni (FEL) rozšiřuje studijní programy, aby lépe...
Kozel zahradníkem: renomovaný znalec Porsche je u soudu za padělané veterány
Krajský soudu v německých Cáchách od roku 2021 řeší případ tří obžalovaných, kteří se zodpovídají z...
Autozápisník: Tisíc koní pro Škodu, salámová alfa a ferrari, co jede jen 25 km/h
Dubnové události v automobilové branži měly mnohdy až aprílový rozměr. Na nejzajímavější sériové...
Získejte ZDARMA dětskou opalovací kosmetiku Lirene
S příjemnými hřejivými pocity ze slunečních paprsků k nám ale míří i nebezpečné UV záření. To na nás působí celoročně, a proto je důležité sebe i...