Diskuze

Evropou plánovaná budoucnost Škody: Fabia za půl milionu a konec scaly

Thomas Schäfer začíná být na velitelském můstku Škody vidět víc, než si před rokem při nástupu do Mladé Boleslavi myslel. Koncem srpna musel ohlásit konec Fabie Combi. Nově se zařadil mezi nahněvané šéfy automobilek, kteří už přestali diplomaticky mlčet nad stále přísnějšími regulemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

jsem si nevšiml, že by ve škodovce říkali, že budou dělat auto ze zlata? za ty prachy si to můžou strčit kam chtějí

0 0
možnosti
MR

Dávám bolševikům v Bruselu rok maximálně dva.

2 0
možnosti

nejlepší by bylo do Vánoc a na nový rok v unii nezasívat

0 0
možnosti
OU
OB

Co čekali, kolik lidí si koupí fabii v kombíku? , to má taky malý okruh zájmu že by to byl finanční propadák.

1 2
možnosti
PO

Fabia Combi propadák? V Česku? 8-o???

3 0
možnosti

za půl milionu si tu očipovanou hromadu plechu můžou i nechat

0 0
možnosti
FM

Zastaví někdo to ekošílenství?

6 1
možnosti
VO

V88í75t 33O12ž39a84n78a

2. 9. 2021 22:02

Ne, nezastaví. Většina chce mít čistější vzduch.

5 2
možnosti
JD

V elektromobilu jsem jezdil už před 25-ti lety, protože jsem pracoval u firmy, která vyvíjela elektrické pohony a testovaly se na prototypech s tehdy ještě olověnými akumulátory. S dnešními elektroauty se to samozřejmě nedá srovnávat, pokrok je poznat.

Na druhou stranu jsem technik a proto si dobře uvědomuji, že zrušit výrobu aut a dalších strojů se spalovacím motorem v roce 2035 je ideologické ukvapené rozhodnutí. Dosud jsem kromě politických proklamací neslyšel, že by nějaký politik dal svoji hlavu na špalek s tvrzením, že uhlíková neutralita západních států opravdu planetě pomůže. Podle mne to dopadne tak, že až lidé na západě za cenu značného poklesu životní úrovně a omezení osobních svobod dosáhnou uhlíkové neutrality, celková produkce CO2 ve světě bude vlivem zvyšující se populace v rozvojových zemích vyšší než dnes a západní politici pak jen pokrčí rameny a řeknou, že se to prostě nepovedlo - tak, jako třeba s Libyí, Irákem nebo Afghánistánem, bez jakékoli osobní odpovědnosti. A následně se rozjede další masírka, třeba že neutralita je málo, že je potřeba odčerpávat CO2 produkovaný rozvojovými státy.

6 0
možnosti
PO

Pak možná příjdou s tím, že je potřeba posílat šílené peníze právě do těchto zemí aby mohli produkci CO2 snížit. Samozřejmě pak do tamních správných poboček nadnárodních korporací.

0 0
možnosti
VR

Nákup elektromobilu od Škoda Auto. Koupíte si Škoda Enyaq za 1 170 000 Kč s k tomu máte možnost pořídit si Škoda Powerpass,kde máte na výběr ze tří možností. 1) Tarif bez poplatku. Tam si nabijete střídavým proudem AC za 16,20 Kč, stejnosměrným DC za 21 Kč a v Ionity též za 21 Kč. 2) možnost 469 Kč paušál měsíčně a AC 8,90 Kč a DC a Ionity za 13,70 Kč 3) měsíční paušál 597 Kč a AC 6,20 Kč a DC 10,90 Kč a Ionity za 8,20 Kč. Jako technická novinka a hračka se mně to líbí, ale jinak je to ekonomický nesmysl. Pokud by se nezakazovaly spalovací vozy, tak je to absolutně nekonkurence schopné ve srovnání s nimi. A to jak v pořizovací ceně, tak v ceně provozování. I ty nejvyšší ceny benzínu vyjdou hluboko pod cenou provozování elektromobilu.

0 0
možnosti
MF

Doteď jsem nepochopil, proč to s elektrikou nejde jako s plynem. Koupím auto na cng, zaregistruju se u jednokterého dodavatele plynu, dostanu čip a pak jen jezdím a plním kdekoliv. Za měsíc přijde faktura za odebraný plyn s detailním přehledem kdy, kde, kolik, jednotková cena a celková cena. Dole sečteno a podtrženo k úhradě. U elektřiny se sice musím také registrovat, ale potom musím nabíjet jen u stojanů toho, kde jsem registrován. Pokud chci nabíjet u konkurence, tak se musím zaregistrovat i u nich.

0 0
možnosti
Foto

Ekonomická sebevražda Evropy v přímém přenosu. Moje babička ale říkala : kdo chce kam, pomozme mu tam.

2 0
možnosti
JK

Pochopte, že vůbec nejde o nějakou ekologii.

U aut se spalovacím motorem je velká konkurence a tím nelze upravovat ceny příliš nahoru. Přece není možné, aby auto majiteli sloužilo při nezanedbání údržby i více než 20 let.

Majitelé automobilek už jsou natolik za vodou, že klidně budou podporovat auta na baterky. Prodá se méně aut s větší marží a vzhledem k životnosti akumulátorů bude zaručen další zisk při výměně nebo repasi.

Samozřejmě v akumulátorech je levný čip, který zajistí, aby je nemohl vyrábět a repasovat každý. ;-D

1 3
možnosti
VB

když bude jezdit míň aut, tak o ekologii jde, tos ty nepochopil

1 1
možnosti