Diskuze

OBRAZEM: Saab 9-3 se vrací. Pod pseudonymem a na baterky

Tomu autu se oficiálně Saab říkat nesmí, kdo se o modely legendární - a dnes už neexistující - švédské značky zajímal byť jen povrchně, odhalí v něm model 9-3. Teď se ovšem jmenuje NEVS 9-3, nevyrábějí ho v Trollhättanu, ale v čínském Tchien-ťinu a netankuje u benzinky, ale u zásuvky. Začátkem prosince se rozjela výroba.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Az postavi Saab 95 Aero dejte vedet..

0 0
možnosti
HM

H87y58n69e51k 16M86r93t46v55ý

11. 12. 2017 8:53

9-5 se mi líbila mnohem víc

0 0
možnosti
RG

R57o31b83e84r64t 55G88o55r32c

8. 12. 2017 19:45

Jo zlatej starej poctivej švédskej SAAB/SCANIA to byly auta. Tahle hromádka neštěstí pod proudem nepatří do světa automobilů.

3 1
možnosti
JS

není nad to mít jasno o autě po shlédnutí jeho fotky na monitoru.;-D

0 0
možnosti
LN

postaveno na 14let starem zakladu (plus par roku vyvoje)... dekuji nekourim...

0 0
možnosti
JS

a kdybys kouřil? ;-)

0 0
možnosti
PP

Proč na baterky neudělají nějaké spíše malé městské přibližovadlo. Klidně bych na mé dojíždění za prací (obvykle maximálně 20 km) bral nějaké malé auto s dojezdem třeba jen 100 km s rezervou, ale muselo by být za rozumné peníze.

Ale nechápu tu kombinaci: auto střední třídy a akumulátory s mizerným dojezdem (zvlášť když si v tak zbytečně velkém autě zapnu klimatizaci nebo topení).

0 0
možnosti
JS

ale ony se dělají.

Ale stále i to malé městské přibližovadlo na elekřínu je o dost dražší, než malé městské přibližovadlo se spalovákem. např. e-UP cca 600 tisíc oproti cca 300

3 0
možnosti
AS

Já znám rčení "Ty si na baterky" A to znamená že stojíš za houby :-D

Je to u těch aut na baterky stejné?

0 0
možnosti
JS

u nás když se o někom řeklo, že je "petrolín" tak to rozhodně nebyla pochvala ;-)

0 0
možnosti