Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Saab má na kahánku. A není sám

Letošek může uzavřít historii automobilky SAAB i dalších známých značek. Pokud chcete prorazit v autoprůmyslu, máte jedinečnou šanci. Koncerny se zbavují svých značek vlastně zadarmo.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

saabista

25. 2. 2009 11:40
Je mi smutno

-jak hloupí a malomyslní lidé se tady v diskuzi vyjadřují.Když o té značce nic nevíte,nikdy jste v tom nejeli a nic nevíte třeba o úžasné fandovské základně tady v

ĆR tak raději nic nepište.SAAB si vždy kupovali lidé ,kteří nikdy nešli s hlavním proudem jako hloupé ovce.SAAB je kult a mezi jejich fandy patří většinou -lidé filosoficky zaměření,lékaři-většinou zubaři,piloti-vztah k letecké technice,teologové-toho času byl saab i služebním vozem na Olomouckém Arcibiskupství ,lidé duchovně založení atd...  a tak bych mohl pokračovat.

SAAB prostě není pro každého to je někde hluboko ve vás,ale to chápou jen saabisti.

Tak se mějte hezkyV

0 0
možnosti

swe

26. 2. 2009 18:36
Re: Je mi smutno

a co tím chce básník říci, žeby nejaký chytrý pilot co si koupil ojetého SAABA a proto nejde hlavním proudem jako blbej beraN !

0 0
možnosti

Martin

24. 2. 2009 20:55
.

Myslím si že dkyž některá automobilka padne je to přirozený vývoj kterému by se nemělo bránit. GM je problémová minimálně 10 let a krize je jen vyvrcholení těchto problémů. Saab momentálně vyrábí technicky i vzhledově nekonkurenceschopná auta. A tomu odpovídají i prodeje. Nechme slabé umřít, aby se silným mohlo dařit lépe.

0 0
možnosti

RR

2. 3. 2009 15:05
Re: .

Co je to vzhledově nekonkurence schopné auto? 

V čem je Saab technicky zastaralý?

Pokud diskutuji tak uvádím fakta ne kecy !!!!!!!

0 0
možnosti

Slunny paloucek

24. 2. 2009 18:58
$

Jestli nakonec koupi Volvo cinani, tak vyhodi penize, protoze to uz jen tak nikdo nekoupi (jedine v Cine) Kdo koupi cinsky nebo indicky hnus:-©

0 0
možnosti
PV

Al Capucino

24. 2. 2009 14:47
.

Jen se bojim ze casem budou auta delat jen cinani a korejci. Jejich auta vypadaji jak rozslapnuta vyzvykana zvykacka a budi falesny dojem.

0 0
možnosti

Mara

23. 2. 2009 23:11
Good luck NEW SAAB

http://www.saabcars.cz/novinky/novinky-tiskove-zpravy/saab-

Drzime palce Sobikum ze severu :-)

0 0
možnosti

Pavel Heichler

23. 2. 2009 20:12
bude se selektovat...

Saab a Volvo to podle mě nepřežijí. Taky bude zajímavé, co bude dělat VW...má VW, Škodu a Seat (Audi nepočítám, mezi mainstreamové značky) - nejlevnější modely jsou zastaralé (3 válce...) a drahé. Francouzi mají široké potfolio a např. o Renault se nebojí, protože má i levné a úsporné modely + Dacii. V Itálii je za vodou Fiat, který se dostane i do USA (asi bude sranda vidět nabubřelé amerikány sedět v Grande Puntu) a snad to přežijí i jeho dceřinky AR + Lancia. Osobně vidím problém v tom, že automobilky, které jsou ztrrátové stále vyrábějí a stále ukrajují ze státních dotací, čehož je příčinou i to, že automobilky stavějí závody všude na světě, ale už nedomýšlejí, kdo ty kvanta auto bude kupovat

0 0
možnosti

Mara

23. 2. 2009 20:38
Re: bude se selektovat...

Osobne fandim znacce Saab. Vyvoj byl smerovan do alternativniho pohonu a bohuzel s prichodem krize je to postihlo. Je to smula, ale urcite bych nehazel flintu do zita a budu rad kdyz se Saab osamostatni a jsem zvedavej kdo ho koupi. Alternativni zdroj ma budoucnost a Saab je ve vyvoji opravdu daleko.

0 0
možnosti

frajer

23. 2. 2009 20:07
tak automobilky

nakoupí Číňani, na základě jejich know-how budou vyrábět ty svý šizený paskvily v asijskym střiju a tady zůstanou jen prázdný haly... To to kapitalismus dopracoval Rv

0 0
možnosti

Antonin

23. 2. 2009 19:25
HONDA

BMW-MB-AUDI silná trojka Evropy.

HONDA-SUBARU-TOYOTA snad přežijí předpokládaná dovozní opatření v tichosti chystající se v EU. Čímž si myslím klesne kvalita ( dokud se ji nenaučí dělníci v evropě). Nicméně celá podělaná krize mne ujišťuje, že zrovna ty krásné, jedinečné kousky i těch nejmenších automobilek a designerů podléhají pravidlu pomíjivosti. Tvrdá a hnusná realita.

0 0
možnosti

sirc

23. 2. 2009 19:52
Re: HONDA

Když už, tak BMW-DAIMLER-VOLSKWAGEN GROUP.

0 0
možnosti

Antonin

23. 2. 2009 19:25
HONDA

Bohužel značce SAAB nedošla invence, nýbrž peníze. Neměli pouštět spolupráci s japonským SUBARU. OPEL nemá invenci a vývoj stagnuje. Kopíruje HONDU -ACURU( byť v zatím v konceptu) a finance také ne. A přesto škoda tak skvělé tradice. Poslední model OPEL je skutečně vydařený kousek. VOLVO zaspalo v rychlosti implementací "New Technology" v interiérech svých vozidel ( pouze dohánějí). Nabídka této značky nekoresponduje s cenou konkurence. Již dlouho se synonymum pasivní bezpečnosti v podstatě vytrácí díky direktivním (GM) snižováním nákladů na nákupy materiálů ( kovy ). V každém případě AUDI přebírá štafetu lídra počínaje 6 řadou v rámci celé evropy. ( Uvídíme, jak dlouho jim to vydrží a fandím jim ).

0 0
možnosti
D

Dennys

23. 2. 2009 19:43
Re: HONDA

I SAABu dosly nejen prachy. Kdy tato znacka nejakou invenci mela ??? O odpudivem designu, snad vsech modelu a nespolehlivych motorech predchoziho modelu netreba psat.

0 0
možnosti

vtech

23. 2. 2009 19:01
Cinsky Volvo?

Tak to budu muset zmenit znacku. Forda jsem snasel tezko, ale cinany nezkousnu. Ach jo :-(

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...