Diskuze
Saab má na kahánku. A není sám
Děkujeme za pochopení.
saabista
Je mi smutno
-jak hloupí a malomyslní lidé se tady v diskuzi vyjadřují.Když o té značce nic nevíte,nikdy jste v tom nejeli a nic nevíte třeba o úžasné fandovské základně tady v
ĆR tak raději nic nepište.SAAB si vždy kupovali lidé ,kteří nikdy nešli s hlavním proudem jako hloupé ovce.SAAB je kult a mezi jejich fandy patří většinou -lidé filosoficky zaměření,lékaři-většinou zubaři,piloti-vztah k letecké technice,teologové-toho času byl saab i služebním vozem na Olomouckém Arcibiskupství ,lidé duchovně založení atd... a tak bych mohl pokračovat.
SAAB prostě není pro každého to je někde hluboko ve vás,ale to chápou jen saabisti.
Tak se mějte hezky
swe
Re: Je mi smutno
a co tím chce básník říci, žeby nejaký chytrý pilot co si koupil ojetého SAABA a proto nejde hlavním proudem jako blbej beraN
Martin
.
Myslím si že dkyž některá automobilka padne je to přirozený vývoj kterému by se nemělo bránit. GM je problémová minimálně 10 let a krize je jen vyvrcholení těchto problémů. Saab momentálně vyrábí technicky i vzhledově nekonkurenceschopná auta. A tomu odpovídají i prodeje. Nechme slabé umřít, aby se silným mohlo dařit lépe.
RR
Re: .
Co je to vzhledově nekonkurence schopné auto?
V čem je Saab technicky zastaralý?
Pokud diskutuji tak uvádím fakta ne kecy !!!!!!!
Slunny paloucek
$
Jestli nakonec koupi Volvo cinani, tak vyhodi penize, protoze to uz jen tak nikdo nekoupi (jedine v Cine) Kdo koupi cinsky nebo indicky hnus
Al Capucino
.
Jen se bojim ze casem budou auta delat jen cinani a korejci. Jejich auta vypadaji jak rozslapnuta vyzvykana zvykacka a budi falesny dojem.
Mara
Good luck NEW SAAB
http://www.saabcars.cz/novinky/novinky-tiskove-zpravy/saab-
Drzime palce Sobikum ze severu
Pavel Heichler
bude se selektovat...
Saab a Volvo to podle mě nepřežijí. Taky bude zajímavé, co bude dělat VW...má VW, Škodu a Seat (Audi nepočítám, mezi mainstreamové značky) - nejlevnější modely jsou zastaralé (3 válce...) a drahé. Francouzi mají široké potfolio a např. o Renault se nebojí, protože má i levné a úsporné modely + Dacii. V Itálii je za vodou Fiat, který se dostane i do USA (asi bude sranda vidět nabubřelé amerikány sedět v Grande Puntu) a snad to přežijí i jeho dceřinky AR + Lancia. Osobně vidím problém v tom, že automobilky, které jsou ztrrátové stále vyrábějí a stále ukrajují ze státních dotací, čehož je příčinou i to, že automobilky stavějí závody všude na světě, ale už nedomýšlejí, kdo ty kvanta auto bude kupovat
Mara
Re: bude se selektovat...
Osobne fandim znacce Saab. Vyvoj byl smerovan do alternativniho pohonu a bohuzel s prichodem krize je to postihlo. Je to smula, ale urcite bych nehazel flintu do zita a budu rad kdyz se Saab osamostatni a jsem zvedavej kdo ho koupi. Alternativni zdroj ma budoucnost a Saab je ve vyvoji opravdu daleko.
frajer
tak automobilky
nakoupí Číňani, na základě jejich know-how budou vyrábět ty svý šizený paskvily v asijskym střiju a tady zůstanou jen prázdný haly... To to kapitalismus dopracoval
Antonin
HONDA
BMW-MB-AUDI silná trojka Evropy.
HONDA-SUBARU-TOYOTA snad přežijí předpokládaná dovozní opatření v tichosti chystající se v EU. Čímž si myslím klesne kvalita ( dokud se ji nenaučí dělníci v evropě). Nicméně celá podělaná krize mne ujišťuje, že zrovna ty krásné, jedinečné kousky i těch nejmenších automobilek a designerů podléhají pravidlu pomíjivosti. Tvrdá a hnusná realita.
Antonin
HONDA
Bohužel značce SAAB nedošla invence, nýbrž peníze. Neměli pouštět spolupráci s japonským SUBARU. OPEL nemá invenci a vývoj stagnuje. Kopíruje HONDU -ACURU( byť v zatím v konceptu) a finance také ne. A přesto škoda tak skvělé tradice. Poslední model OPEL je skutečně vydařený kousek. VOLVO zaspalo v rychlosti implementací "New Technology" v interiérech svých vozidel ( pouze dohánějí). Nabídka této značky nekoresponduje s cenou konkurence. Již dlouho se synonymum pasivní bezpečnosti v podstatě vytrácí díky direktivním (GM) snižováním nákladů na nákupy materiálů ( kovy ). V každém případě AUDI přebírá štafetu lídra počínaje 6 řadou v rámci celé evropy. ( Uvídíme, jak dlouho jim to vydrží a fandím jim ).
Dennys
Re: HONDA
I SAABu dosly nejen prachy. Kdy tato znacka nejakou invenci mela ??? O odpudivem designu, snad vsech modelu a nespolehlivych motorech predchoziho modelu netreba psat.
vtech
Cinsky Volvo?
Tak to budu muset zmenit znacku. Forda jsem snasel tezko, ale cinany nezkousnu. Ach jo :-(
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč