Diskuze
Autosalon Šanghaj obrazem: falešné porsche a čínské příšery
Děkujeme za pochopení.
U-luru
Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
tady jsou všechny skoro stejný a rozlišují se jenom nedůležitými prvky, asi je to tím, že všechny ty evropská auta vyrábí na stejných linkách, akorát jména mají jiné.
Možná by ty evropské automobilky mohli narovnat páteř a vyrobit si každý svojí vlastní linku a nekupovat jí od stejného dodavatele, je to fraška.
JeFFik
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
no tak to jsi mě úplně dostal, myslet si, že na příklad lis nebo svářecí robot vyrobený u jednoho dodavatele umí jen jednu stejnou součástku (nebo jednu stejnou sadu) to je fakt fraška
U-luru
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
Dřív tomu tak bylo, dnes ty linky mají možnost změny tvarů, ale pořád jenom omezenou, proto ty auta tady vypadají všechny stejně/hodně podobně, protože pochází jenom ze dvou linek, z MB nebo od Kolína.
Jestli se chceš posmívat, tak si nejdřív o tom něco zjisti.
Ono je taky docela nesmyslné bavit se vůbec o různých značkách, když je chrlý pořád stejný robot, fraško.
Li Tin O Wevidle
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
No ty seš materiál Auta si jsou podobnější ne kvůli linkám, ale kvůli tomu, že jednoduše nároky na aerodynamiku, bezpečnost, prostornost a design, když se skloubí, dají dohromady jeden přibližný tvar a z toho se pak vychází, ne proto, že by linky neměly dělat odlišné tvary
Dlakodlak
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
A v Číně se nevyrábí na stejných linkách???? Nejdřív si zjistěte info vy, než začnete někoho poučovat !!!
Naviatik
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
tohle je fakt dobrý. Nejsem ani z oboru, abych poznal, kdy se mám dobře bavit.
Tvary určuje trh a trend, dále omezuje šasi a motor. No, a pak už jenom záleží na designerovi, jak se s tím vyrovná.
třeba ale vaše tvrzení, že fabie vypadá stejně VW Golf, protože je to stejná mateřská fabrika, stejné šasi, podobné motory, je hnedka v úvodu rozbito na prach. howg.
kaksikymmenta
Re: Mě se líbí víc, než tady ty evropská auta.
Cože?? Takové paskvily??
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...