Diskuze

Konec vyhlížení kurýra. Futuristické dodávky Renaultu na adresáta počkají

Automobilka Renault představila už na nedávném autosalonu užitkových vozů v Hamburku nezvyklé řešení EZ-Pro. Teď se s ním chlubí i doma v Paříži. EZ-Pro se těžko definuje. Je to kombinace dodávky a vlaku s elektrickým pohonem a autonomním řízením, která má zajistit doručování zásilek.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

V96a89š13e96k 69Ř22í24h44a

14. 10. 2018 18:00

Určitě je tato vize jedna z těch povedenějších. Nemám pocit, že by bylo výhodné jeden modul zdržovat u zákazníka než dorazí. Nicméně rozhodně bude oblíbený systém, který dokáže flexibilně měnit adresu nebo čas dodání podle toho kde se adresát nachází. A to bych viděl jako největší přínos.

Co se parkování týče vše je jen otázkou velikosti a rezervace míst. Ostatně pro lepší představu bych možná nemluvil moc o doručování dopisů, ale spíše o pojízdné poštovní schránce, která dopisy nejen přijímá, ale i vydává.

1 0
možnosti
AM

A84d38a24m 37M33a57l28ý

12. 10. 2018 13:45

To by mohlo fungovat. Tedy pokud každé auto (vagón) poveze pouze 1 balík.

A TO SE VYPLATÍ ! ;-D;-D;-DRv

0 2
možnosti
DK

Další věc podle motta: Když už je to technologická a logistická blbost, tak tomu aspoň dáme "futuristický" tvar, aby to zaujmulo aspoň někoho. Mimochodem ty dekly kol se svou spodní hranou asi 2 cm nad silnicí jsou opravdu funkční na reálné silnice s nerovnostmi a dírami.

Ad fotka 3: jak se zabezpečí, že si adresát vezme jenom svou krabici a ne 10 dalších, které mu nepatří?

0 0
možnosti
DK

Už to vidím v naší jednosměrné ulici, kde se parkuje po obou stranách. Zastaví mi tam vláček a řidiči za odstaveným modulem budou mít to štěstí a budou moci za ním hodinu stát a čekat, až si vyzvednu balík. Ti budou moci aspoň vycouvat, ale ti parkující vedle vláčku budou moci akorát sedět v autě a čekat, až modul odjede.

0 0
možnosti
PP

Je to takové scifi, přitom by stačilo jen zdokonalit systém, co má třeba DPD. V emailu o doručování zásilky vám dají odkaz do aplikace, kde můžete sledovat kurýra online a kolik doručovacích adres má před sebou. Z toho můžete o něco lépe odhadnout čas doručení. Kdyby toto vylepšili, tak by to bylo skoro dokonalé.

1 0
možnosti
JP

J50a80n 69P37a41ř92í33z48e65k

12. 10. 2018 10:15

Včera mi něco doručovali. Zobrazit polohu nebylo možné, hlásilo to chybu. A když jsem tam napsal telefonní číslo, na které se má volat, tak se to k tomu doručovateli nedostalo

0 0
možnosti
JR

J44a38k32u61b 96R98o66u34s

12. 10. 2018 8:59

A to ty dodávky během čekání nebudou chybět někde jinde?

3 0
možnosti
PP

Přesně to mě taky hned napadlo. Když někde bude stát třeba 2 hodiny a čekat, tak se opozdí zase pro dalšího zákazníka. Těžko čekat, že v tý plechový krabici bude jen zásilka pro toho konkrétního člověka.

0 0
možnosti
Foto

Tak dodávku lidského kurýra, který blbě zaparkuje (protože lepší místo není) a bude blokovat/omezovat dopravu jednotky minut, nahradí blbě zaparkovaný modul (protože lepší místo není) a bude blokovat/omezovat dopravu třeba dvě hodiny - geniální nápad.

1 0
možnosti
MG

M56i24r17e33k 80G84a16j84e60r

12. 10. 2018 0:37

" reálném čase lze upravovat trasu podle potřeby," takze se nic nemeni na tom, ze balik ne vzdy dorazi k adresatovi v predpokladany cas. Vlastne v tom nevidim zadnou podstatnou prinosnou myslenku.

0 1
možnosti
MF

M29a18t61ě67j 96F88i90l91i61p

12. 10. 2018 9:37

Někdo třeba zavolá, že dnes není doma nebo objednavatel zavolá, že spletl zásilku, ať to adresátovi nevozíme. Nebo z depa zavolají ať vyzvedneme ještě to a to. Nic co by teď nemusel řešit lidský kurýr. Jak píšete, žádný rozdíl mezi robotem a současným systémem.

0 0
možnosti