- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Renault ma s elektromobily zpozdeni minimalne 5 let. A ne ze Francouzi dovolily, ale mistni importer byl legislativou donucen to prodavat i u nas. Elektromobil totiz pro servisni sit nepredstavuje temer zadny prijem.
prodeje 300 za rok, tak to je tempo, to nás nás ta elektrická vozítka brzy zaplaví, zvlášť, když na trh přicházejí kusy, které dojedou 270 km, což v zimním období dává tak 200
Ve Španělsku se twizzy nabízela zdarma k Laguně. Vtip byl, že jste platili měsíčně za nájem akku .Ale to už je nějaká doba. My jsme asi na chvostu zájmu Francouzů, tak se jim nebudeme vnucovat s koupí. Nebo ano?
Měl jsem možnost jezdit s dvěma ZOE 40 kWh asi čtvrt roku. Najezdili jsme téměř 10 tis. km. Jezdí to hezky,dobře a okamžitě topí, ale 400 km nenajedete ani náhodou. Myslím, že za 30 let dovedu jezdit, ale 400 nedám. I na eToureurope v loňském roce jsme toto ZOE pokořili s dvacet let starým Citroenem AX.
Co se týče prodeje u nás, tak to dříve "nešlo" protože pan generální nechtěl a brzdil jak se dalo. Nevím sice jak se změnila legislativa, ale to prý byl důvod, proč se Renault nedal v ČR prodávat.
Baterie se prakticky vždy leasingují. Koupíte-li ZOE bez baterek musíte uzavřít smlouvu ,( např. 82E/měsíčně, pokud nenajedete víc, než 13000 km/rok)a nechat si v odborném servisu namontovat baterii za 3500E, (cena montáže)
pan generální prostě ví kolik stojí v čr servisní technik se všemi potřebnými zkouškami a razítky, plus vybavení servisu.
Cena? Proč nenapíšete kolik to stojí nebo se bojíte, že by nás kleplo?
Renault komplet v elektrice? No to potěš koště.
no možná elektrika bude pro ně paradoxně vysvobozením, není v tom tolik mechanických součástí, co se můžou podělat.
Bydlet v satelitu a dojíždět denně do Prahy, tak si to taky koupím jako 2./3. auto ...
jj, kupovat dnes auto se spalovacím motorem jsou vyhozené peníze.
Za rok dva s ním nebudete moci vjet do žádného města.
Chybí vám tam nuly, ale i tak to je dost utopistická představa.
Minulý týden jsem se v Ostravě v showroomu Renault/Dacia na ZOE ptal - marně.
Má slušný dojezd (aku 40kWh) a rychlou AC nabíječku (22kW), nemá však DC rychlonabíjení.
Naštěstí 22kW nabíječka už má skoro poloviční rychlost, jako CHAdeMO. Ale i tak je rozdíl někde postávat hodinu, nebo jen půl. Míval jsem Renault Twizy, pro začátek to nebylo úplně špatné, jen se mi nelíbila kvalita. Po dvou měsících odešla nabíječka (15 tisíc) a vůbec se pořád někde něco dělo, tu klička na otevírání dveří, tu se rozbil zámek od přihrádky... A dojezd 100 km? Nikdy jsem nepřekročil 72. Třeba bude Zoe jiná liga. Baterku mu závidím, dnes mám u Leafa 24 kWh a je to jen tak tak. 40tka by slušela víc. Jen je otázkou, jestli bude baterka v ceně auta, nebo na pronájem. Že bych chtěl platit měsíčně 1500 za pronájem, to se mi úplně nezdá.