- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
k Zelené kartě, při cestě do zahraničí fyzicky, u nás stačí v mobilu. Ale Kupka tvrdil že žádné papíry mít nemusíme, páč si to policie zjistí z databáze
Máme dvě auta a je nás v rodině 5. Auta dle potřeby střífdáme. Takže. Budeme muset mít uzavřeno 10 pojistek? Tomu se říká majstrštych!!!
Je vás 5, stačí 5 pojistek. Nikde není dáno, že mám li 3 auta musím mít 5 pojistek. Pijištěný musí být řidič. Ale i tak jsou to tlach a kecy. Jen aby si dokázali zdůvodnit, proč zdraživat musí. Oni to přeci zdražit nechtějií, ale musí! Pár let nazpátek tvrdili, že auto sice stojí milión, dva, tři. Ale způsobíte li řetězovou havárii na dálnicji, je 30 miliónůmálo. Teď by to prý i stačilo ale zase ty úrazy. A tak to jde pořád dokola.
Jsem zvědav, kdy konečně někdo příjde na to, že elektroauta způsobujkínásobně větší škody, a mělo by jim odpovídat i násobně vyšší pojištění 😉
Nenechte se zmást blábolem autorky Anny Rusové, kterážto netuší, že může existovat nepřekonatelný rozdíl mezi provozovatelem (=osoba, zapsaná v registru vozidel) a řidičem. K jejímu velkému překvapení existují i osoby - provozovatelé, kteří za volant jednoduše nemohou z principu. Jedná se o právnické osoby (eseročka, akciovky, spolky ...), které jsou provozovateli vozidel, tito budou tedy platit pojištění, ale za volant opravdu nemohou. Majitelem může být klidně leasingovka.
"Mezi další změny, které jsou v novele zákona obsaženy, patří například nové vymezení provozu vozidla. Tato úprava má určit situace, kdy je za škodu zodpovědný provozovatel vozidla. Třeba když necháte na silnici nepojízdné vozidlo a tím vytvoříte překážku, budete zodpovědní za způsobené škody, i když vozidlo pouze stojí a nemá ani nastartovaný motor."
To je trochu hloupý, ne?
Jde jen o formalitu - určení zodpovědnosti, ono to dnes nebylo zásadně jiné, jen se primárně šlo po vlastníkovi, ne provozovateli.
Tak věřím, že takto by si to představovaly pojišťovny, které vydělávají a zisky z pojištění jim brutálně narůstají. Podívejte se na podnikatelský portál:
https://www.podnikatel.cz/clanky/zisky-pojistoven-stale-rostou-jak-vydelavaji-na-nasem-strachu/
Kdyby pojišťovny neplatili servisům nesmysly tak by měli mnohem více. Zreba přední sklo. Zn servisu zaplati v klidu 48 tis. Ale když to date do servisu výměna skel, tak i přesto že je smluvni tak mu zaplatí za to samé max. 28.
A to se bavime o stejném vyrobci skla. Ano cena práce.....ale ono je to na max dvě hodiny. Ale spíše hodinu.
To je výhodné. Jedno auto, pětičlenná rodina.... Pět povinných ručení a je to.
6 - ještě navíc provozovatel, když zrovna nebude řídit :-D
To s tím řidičem je nedomyšlené. Co když se na nějakém vozu střídá více řidičů?
Není to nedomyšlené. Každý si pořídí svoje povinné ručení. Je to výhodné. Pro pojišťovnu.
Takže budu chtít pojistit syna na pondělní a středeční rána, dceru na úterý a manželku každý druhý den na jízdy do obchodu mezi 14 a 16. :))))) pro jistotu u tří aut dohromady:)))
Ten článek je úplně mimo. Už aby pisálky nahradila umělá inteligence...
To nechtějte... ted jsem četl jeden na googlu. Byl tam článek o opouštění úlů včelami na podzim. Takové bláboly, co tam psali... to jsem si musel opravdu zasmát.