- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
do této diskuze se nehodím, ale auta co mě rychle předjedou mi vubec nevadí, naopak jsem rád, že mě souběžnou jízdou nebrzdí když dojíždím třeba kamion.
Policejní stíhačky mě nechávají v klidu. Naopak, mám zvláštní pocit uspokojení, když vidím jak zastavili hovádko, které mě chvíli předtím předjelo 180
Ty BRĎO! Stoosmdesát! To je normálně na TREST SMRTI
No a není lepší jezdit v klidu 130, beze stresu že mi na český dálnici upadnou kola, policie mi naměří nad limit nebo že budu mít problém, když ve stovce vybočí kamion do levýho pruhu?
Jsou mi k smíchu ti piloti, co si léčí mindráky tím, že jedou po dálnici 200.
ja si myslim ze znalost SPZek, nejake anteny apod. je rychlejedoucim ridicum k nicemu, nez si takove veci clovek vsimne, tak uz je davno zmereny
Pletete se ... s trochou cviku (denní ježdění po dálnicích) se Passaty R36 a B7 dají podle markantů rozeznávat i podvědomě s luxusním předstihem.
Byť na B7 a nové Superby bohatě stačí radarový detektor. Ti toho Ramera snad nevypínají ani při stání na parkovišti, pískal, i když stáli u Mekáče.
Koukám, že podle zdejších diskutérů je maximální povolená rychlost ve skutečnosti minimální povolená rychlost a ten kdo jede pod ní, je debil co způsobuje nehody tím, že znervózňuje "normální řidiče". Vtipný...
a zas se resi jenom rychlost. Ale aby se taky jednou zamerili na to jak komu sviti svetla to nikoho nenapadne. Obzvlaste ted kdyz jsou kratke dny, destivo, mlhavo, etc. Kazdej druhej/treti si tam da silnejsi zarovky nebo ty pseudo xenony ale aby si pak aspon poradne seridil svetla to ho uz nenapadne. Ze pak oslnujou a protijedouci ridici jsou skoro slepi jim vubec nevadi. Vecer za deste se pak jejich neserizeny svetlo rosprskne na celnim skle a jste jak slepi. Todle je daleko horsi nez prekroceni rychlosti o nejakejch ca. 10-20km/h. Dalsi nesvar jsou zadni mlhovky kdy je nechaj ridici svitit i kdyz je viditelnost 0,5km. U nekterych aut zarej jak rentgen a jedte za nekym xy km tak jste napul slepej.
Ale tyhle nesvary soudruhy prislusniky zrejme vubec nezajimaj. O dodrzovani nejakyho rozumnyho odstupu pri vyssich rychlostech uz ani nemluve.
V Nemecku napr. na podzim kazdymu autu ktery prijede na dilnu at uz kvuli vymene pneumatik, ci prohlidce, etc. seridej automaticky zdarma svetla a dostane na celni sklo nalepku o spravnem nastaveni svetel. Malickost, ale potesi a prispeje to aspon necim k vyssi bezpecnosti na silnicich.
Njn, tady nejste v Nemecku ale slo-deju.
Nepotřebuji poznávat policejní stíhačky, stačí mi dodržovat předpisy. Za běžných podmínek jezdím na rychlostní limity plus cca 10 procent, což je nastavení tachometru ve většině aut a technická tolerance radaru. Za necelých 30 let na silnicích jsem platil všeho všudy snad jednu pokutu.
Mimochodem, už dávno jsem zjistil, že plynulá jizda a předvídání zajistí včasný dojezd do cíle cesty spolehlivěji něž plynový pedál každou chvíli na podlaze. O nižší spotřebě ani nemluvě. A jestli do cíle vzdáleného 200 km přijedu o 3 - 5 minut později, tak je mi to celkem jedno.
Pokud se bavíme o vzdálenostech 200km, tak třeba cestu mezi Ostravou a Brnem lze jet za cca 70 minut a při předpisové jízdě se budete pohybovat kolem 110 minut, takže jsme na 30 minutách úspory... Takže nejde o 3-5 minut...
ono stačí jezdit tak aby jim člověk nedal důvod, aby se za nim honili... jezdím většinou když je volno tak 155 na tempomat (lehce nad 140 dle GPS) a to je rychlost, při který se za Váma hnát nebudou, protože ví že pokud jim to nezacálujete na místě, tak ve správku nemaj šanci...
A to jako proč? To mají tak velkou odchylku při měření rychlosti?
policejní stíhačku pozná nejlíp ten, kdo s ní žije