Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Pojišťovny zdražily povinné ručení o osm až 25 procent

Největší české pojišťovny zvýšily základní ceny povinného ručení u osobních automobilů pro příští rok o 13 až 34 procent. Zhruba 90 procent řidičů, kteří jezdí druhým rokem bez nehody, však dostanou od pojišťoven desetiprocentní či dvacetiprocentní slevu. Pětiprocentní bonusy byly uplatňovány již loni, takže dobří řidiči zaplatí zhruba o osm až 25 procent více než letos. Vyplývá to z informací, které ČTK poskytly pojišťovny, u nichž je pojištěno 85 procent vozidel.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

56xjf

18. 10. 2001 14:29
je to zamotanější
Pojišťovny sice zdražily, ale také dávají bonusy, od příštího roku také malusy. Takže já možná příští rok zaplatím méně, než letos, budu-li jezdit bez nehody. Budu-li mít nehodu, možná zaplatím přespříští rok i dvojnásobné pojistné. To bude lidí od nehod odjíždět.
0 0
možnosti

Škopek

18. 10. 2001 14:18
A co třeba...
nějaké podrobnější informace? Třeba tabulku s cenama jednotlivých pojišťoven nebo aspoň napsat jak to vypadá v rozmezí 1350-1850 nebo nad 2500. Nejezdí každý s Favoritem!
0 0
možnosti

richelie

18. 10. 2001 13:27
Nemusely by tolik zdražovat
Jsem skálopevně přesvědčen o tom, že pojišťovny by nemusely tolik zdražovat, kdyby měly lepší kontrolu nad svými odhadci. Ze své vlastní zkušenosti znám případy, kdy odhadce po dohodě s autoservisem několikatisícovou škodu odhadl na několik desítek tisíc Kč. Samozřejmě, že tento odhadce za své "služby" od autoservisu dostane slušně zaplaceno. A připlatíme mu na to my všichni. Kdyby lidé museli dokladovat, jak přišli k tomu či onomu majetku, lépe by se dýchalo nám všem, a ceny by nerostly tak strmě. Tento bordel je však v celém státě, takže proč by pojišťovny měly být vyjímkou..?
0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra

29. dubna 2024

Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...

Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci

29. dubna 2024

Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...